” Tilla punya gelak tu win habis, k4w-k4w dia kerjakan Sam.. ” – Netizen

Shaheizy Sam Kongsi Video Satu Kej4dian Telah Berlaku Dia Bersama Isterinya, Syatilla Melvin Buat Ramai Terhibur. Sam Dan Tilla Ni Memang Pasangan Kelakar !!

Bagi yang mengenali pelakon Shaheizy Sam dan isterinya, Syatilla Melvin pasti tahu, pasangan selebriti ini adalah pasangan yang begitu ceria dan sporting. Ada sahaja perkongsian video lawak yang dikongsikan oleh pasangan ini di media sosial buat ramai yang menonton tidak kering gusi ketawa.

Meninjau di akaun Instagram, Sam telah berkongsi satu video yang memaparkan satu kej4dian telah berlaku kepada Sam dan Tilla. Menerusi video itu, Sam telah merakam kejadian kereta mereka telah kehabisan minyak di tengah jalan.

Sempat Sam menyak4t Tilla dalam video dengan berkata bahawa Tilla hanya tahu naik kereta tapi tidak mahu isi minyak. Sam telah men0lak kereta dan Tilla berada di dalamnya. Selain tu, turut kelihatan beberapa orang telah datang membantu pasangan ini.

Hingga kini, video Sam dan Tilla telah ditonton lebih 200 ribu tontonan dan menerima ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Kelakar dengar Tilla ketawa dalam kereta, Sam juga kena t0lak kereta yer.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang terhibur menonton video Sam itu. Antara komen-komen netizen adalah :

” Tilla punya gelak tu win habis, k4w-k4w dia kerjakan Sam. Pakat law4n gad0h sapa yang tak isi minyak, haha.. “

” Selagi kereta boleh jalan wlpn lampu dah naik mnyak tak ade, hahaha. Aku pun gelak sama tengok Sam rakam Tilla.. “

” Nasib kereta tu mat1 dah dekat stesen minyak. Aduh4i dua l4ki b1ni ni memang masuk air betul ah.. “

” Aku awal2 pkir apa lah Sam ni nak tunjuk, rupanya dia kena t0lak kereta, haha. Jarang orang t0lak kereta sebab minyak habis, selalunya r0sak.. “

” Sama macam b1ni aku lah, tahu naik ja. Minyak nk full, kalau dah takat tengah pun tak berani bawa dah.. “

” Heh sejujurnya tau. Tapi mungkin kerana kami yakin dengan TERM “kami sentiasa betul” yang menyebabkan keyakinan kami petrol tu cukup nak smpai ke sekian destinasi.. “

” Suami sis pun selalu gak b1sing pasal minyak ni, dah berkelip pun sis tak nak isi lagi, hahha. Tengok video ni gelak sis sorang2.. “

Tilla kalau ketawa, orang dengar pun ketawa sekali. Nasib lah dapat suami macam Sam, cool je t0lak kereta sambil rakam ‘perang4i’ isteri, haha. Apa-apa pun, perkongsian Sam itu sekadar hiburan, dan berharap pembaca semua turut terhibur.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Shaheizy Sam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..