” Comelnya rambut t0ncet tu, dengar jer kakak cakap.. ” – Netizen

Video Lara Alana Melayan Adiknya, Lyla Amina Buat Ramai Terhibur. Alahai, Comel Sangat Lyla Dengat Rambut T0ncetnya !!

Meninjau ke akaun Instagram milik Lyla Amina, satu video terbaru Lyla telah dikongsikan. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Lara Alana melayan Lyla dengan perbualan mereka yang sangat comel dan menghiburkan.

Lara menggelar adiknya sebagai seorang ‘baby gen1e ‘ kerana rambut Lyla yang diik4t t0ncet kerana hanya sedikit sahaja rambut yang dapat diik4t. Lara berlakon supaya ‘ baby gen1e ‘ menunaikan permintaannya.

Wajah Lyla yang dilihat seperti kel1ru membuat ramai yang ger4m. Nampak sangat comel Lyla apabila rambutnya diik4t. Lyla pula dilihat mendengar sahaja apa yang dicakapkan oleh Lara. Agaknya Lyla faham ke tidak tu. Haha..

Untuk rekod, Lara Alana dan Lyla Amina merupakan cahaya mata pasangan selebriti popular iaitu Awal Ashaari dan Scha Alyahya. Kedua-dua mereka mempunyai akaun media sosial sendiri yang dikendalikan oleh ibubapa mereka.

Jom tonton video di bawah :

Celoteh Lara turut mencur1 perhatian ramai peminat selain daripada wajah comel mereka. Antara komen-komen yang diberikan :

” Iniilah baby yg paling comel di abad ni ahahhahaa tak boleh move on.. Cin0net je t0cang amina..hehe.. cute.. “

” Ya Allah comel nya dia.. Alah comelnya rambut t0ncet tu.. baby gen1e m4las nk layan.. Lyla be like : layankan je.. “

” Eh ada pokok kelapa lah… cute.. Suka dengar Lara ckp Bahasa Melayu.. Ger4mnya tgk 2,2 cerdik.. Hai Lyla, kamu lucu sekali. Gemes deh kamu.. “

” Tengok rambut dia. Jadi gen1e dah kamu.. Cute lyla..  hi baby genie kakak pun nak mintak wish jugak lah boleh? hehe.. “

” Comelnya kakak dan adik.. Dengar ja kakak cakap.. bijak mcm kakak nanti yea.. Lyla cakap dalam hati… Ape laa kakak ni.. Mal4s iollss nk melayan.. “

” MashaAllah, si adik dgr je kakak story…. U both so cute.. comel kakak dia panggil dia gen1e.. rambut lyla tu cute sangat.. “

” Lara boleh jadi pengubah suara.. suara dia comel.. adik plak muka k0mpius.. alahai, comel sangat adik beradik ni.. “

Alahai, comel sangat Lyla mendengar celoteh si kakak. Lyla pun layankan ajer. Semoga kedua adik beradik ini membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Stay safe buat Lara Alana dan Lyla Amina.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lyla Amina, Scha Alyahya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..