” So beautiful and Happy Swedish National Day Cik Puan.. ” -Netizen

Gambar Cik Puan Sofie Memakai Gaun Pakaian Kebangsaan Sweden Versi Batik Dan Songket Malaysia Cur1 Perhatian Ramai. Wow Memang Cantik Lah !!

Umum mengetahui, Tengku Mahkota Kelantan, Tengku Dr Muhammad Faiz Petra Ibni Sultan Ismail Petra telah menamatkan zaman bujangnya dengan pilihan hati, Cik Puan Sofie Louise Johansson yang merupakan seorang warganegara Sweden.

Bagi yang mengikuti perkembangan Cik Puan Sofie di Instagram, pasti tahu bahawa Cik Puan Sofie sering berkongsi gambar-gambar aktiviti yang dilakukannya. Malah perkongsian Cik Puan Sofie itu juga sering mendapat perhatian ramai.

Terbaru, Cik Puan Sofie telah memuatnaik gambar terbarunya sempena hari kebangsaan Sweden pada hari ini. Perkongsian oleh Cik Puan Sofie itu sangat menarik kerana Cik Puan Sofie telah memakai gaun pakaian kebangsaan Sweden versi songket.

Selain itu, menerusi posting Che Puan Sofie turut bercerita mengenai sambutan hari kebangsaan Sweden ketika diirnya masih bersekolah. Menerusi gambar kedua yang dikongsikan oleh Cik Puan Sofie adalah gambar keluarga Diraja Sweden memakai pakaian kebangsaan Sweden.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-rata memuji kecantikan gaun Cik Puan Sofie versi batik dan songket itu. Malah mereka juga tidak ketinggalan memberikan kata ucapan selamat hari kebangsaan Sweden kepada Cik Puan Sofie. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Happy National Day to you, CP Sofie. I am proud of you because traditional Swedish wear mixed with songket and batik. Brilliant CP.. “

” Assalamualaikum Cik Puan. Georgeous with that traditional style, pandai Cik Puan mengubahsuai design pakaian ini.. “

” Yes, I can see the fusion of Swedish and Malaysia heritage in your outfit Che Puan. So creative.. “

” Sangat cantik lah gaun ini, Cik Puan Sofie pun nampak menawan. Selamat hari kebangsaan CP.. “

” Beautiful, Happy Swedish National Tuanku. Suka tengok CP, sering tampil dengan pakaian yang sopan.. “

” Happy Sweedish National Day Che Puan. Alhamdulillah, pakaiannya pun tetap sopan cantik sangat.. “

” Beautiful dress. Love it how you combined elements of Msian and Swedish into the dress.. “

Wah memang sangat cantik gaun Cik Puan Sofie, sangat klasik hasilnya versi menggunakan songket. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari kebangsaan Sweden buat Cik Pun Sofie.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Ijo

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..