” Manis anak abang Faizal, ada iras dengan muka neneknya.. ” – Netizen

Faizal Hussein Kongsi Gambar Anak Perempuannya, Fazryn Bersama Ucapan Hari Lahir. Ada Yang Kata Iras Dengan Wajah Neneknya, Alm4rhumah Seniwati Mahyon Ismail. Manis !!

Faizal Hussein dan Suhaila Sulaiman antara pasangan pelakon yang tenang tanpa sebarang kontr0versi. Bahagia dengan kehidupan mereka bersama dua orang anak tersayang, Faizal dan Suhaila juga masih terlihat muda sama seperti dahulu.

Untuk makluman, anak-anak pasangan ini diberi nama Fazryn dan Fazrick dan kedua-duanya sudah pun menginjak ke alam dewasa. Meninjau akaun Instagram Faizal Hussein, telah dikongsikan sekeping gambar terbaru anak perempuannya, Fazryn.

Semalam adalah hari ulangtahun kelahiran Fazryn yang ke 16 tahun. Tertera pada sebiji belon berwarna ungu yang dipegang Fazryn ayat ‘ Happy Birthday Fazryn ‘ . Diam tak diam, dah ada anak dar4 cantik dalam rumah Faizal dan Suhaila ini.

Melihat akan wajah Fazryn ini, ramai peminat yang mengatakan wajah Fazryn ada iras seperti neneknya, Alm4rhumah Seniwati Mahyon Ismail. Iyelah namanya pun anak beran4k, tentu sedikit sebanyak akan ada persamaan wajahnya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Rata-rata peminat memuji wajah Fazryn yang manis dan ada yang menyatakan wajahnya seiras dengan arw4h neneknya, Seniwati Mahyon Ismail. Antara komen-komen mereka yang dapat kami kongsikan :

” Cantiknya dia, ada iras arw4h neneknya Seniwati Mahyon. Happy birthday Fazryn, semoga membesar dengan sihat serta menjadi penyejuk hati mama dan papa.. “

” Cantiknya, happy birthday Fazryn. Semoga sihat sihat selalu, dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan.. “

” Happy birthday beautiful girl. Cantik macam mama dia jugak. Dah 16 tahun eh, kejap je masa rasa macam baru tengok dia budak lagi.. “

” Manis anak abang Faizal. Ada iras kan dengan muka neneknya. by the way, happy birthday fazryn. Moga menjadi ank yg solehah penyejuk mata hati ke2 ibubapamu dan berbahagia dnia akhir4t Amin.. “

” Happy quarantine Birthday fazryn faizal. Pejam celik dah nak abis form 4 ya. Besar dah anak d4ra Faizal dan Ila ya. Makin cantik.. “

” Sanah helwah Fazryn. Muka anak dar4 ni saling tak tump4h macam alm4rhumah seniwati Mahyon Ismail.. “

” Happy 16th birthday Fazryn. Wah anak dah besar, cantik lagi. Tak lama lagi bolehlah papa dengan mama dapat menantu hehe.. “

Memang wajah Fazryn nampak manis seperti Faizal dan Suhaila juga. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir untuk Fazryn. Semoga Fazryn berjaya dalam pelajaran dan jadi anak yang soleh untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Faizal Hussein, IG Suhaila Sulaiman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..