” Bersemut phone kita, happy anniversary lovebirds.. ” – Netizen

Sempena Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 6 Tahun, Hairul Azreen Dan Hanis Zalikha Berkongsi Ucapan Masing-Masing Di Instagram. Sweet  !!

Hari ini merupakan ulangtahun perkahwinan pasangan selebriti Hairul Azreen dan Hanis Zalikha yang ke 6 tahun. Meninjau ke akaun Instagram, kedua-duannya turut berkongsi ucapan ulangtahun mereka.

Hanis telah memuatnaik satu video yang memaparkan kenangan sepanjang perkahwinan mereka. Video yang berdurasi beberapa saat ini menunjukkan memori mereka bersama. Ia nampak begitu sweet dan romantik sekali.

Hanis turut menulis ucapan yang cukup ringkas di p0sting tersebut yang berbunyi ‘ Thank you kahwin dengan kita’. Walaupun ucapan yang pendek namun ia memberi maksud yang sangat mendalam.

Hairul pula turut berbal4s ucapan dengan memuatnaik tiga keping gambar mereka bersama. Ucapan Hairul agak panjang namun sangat bermakna. Hairul banyak berterima kasih kepada Hanis sepanjang perkahwinan mereka.

Jom tonton video di bawah :

Sementara itu perkongsian di akaun Instagram Hairul :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Peminat dan rakan artis turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun perkahwinan kepada pasangan ini. Antara komen-komen yang diberikan :

” Alo lorrr.. Happy Anniversary lovebirds..  bersemut phone kite.. Too adorable, you both wishing you a lifetime of happiness together.. “

” Thank you kahwin dengan kite so sweet. Happy anniversary you two.. Okay part nak naik motor tu.. 6 tahun punya anniversary caption. kalau 1-4 mesti panjang2 .. “

” Happy Anniversary yg ke 6 juga hairul & hanis .. semoga berbahagia sampai ke jannah InsyaAllah aamiin.. “

” Happy anniversary captain and keknis…. Semoga kekal sampai Syurga.. Alhamdulilah happy anniversary both of you… suka sgt tengok family hairul Dan hanis…

” May Allah bless always.. sama anniversary with my mom and dad la happy anniversary too keknis and banghairul.. “

” The most favourite duo ever in the world. may Allah always bless u both and your kids insyaAllah. bring this masjid to jannah okay aamiin love yall.. “

” Love couple. Semoga bahagia hingga syurga. my fav couple.. Mommy & Daddy Yusuf Alisa.. Suka tgk pasangan melet0p.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 6 tahun buat Hairul Azreen dan Hanis Zalikha. Semoga jodoh berkekalan hingga ke jannah dan sentiasa bahagia bersama anak-anak.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hanis Zalikha, Hairul Azreen

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..