” Lawa-lawa anaknya, like mother like daughter.. ” – Netizen

Raja Azmi Kongsi Gambar Bersama Dengan Anak-Anak Perempuannya. Manis-Manis Semuanya, Senyuman Seiras Ibunya !!

Yang Mulia Puan Raja Azmi binti Raja Sulaiman atau lebih dikenali sebagai Kak Mi merupakan seorang pengarah dan penerbit televisyen dan filem Malaysia. Selain itu, Raja Azmi juga aktif menulis dan berlakon.

Meninjau ke akaun Instagram, terdapat beberapa gambar Raja Azmi bersama dua orang anak perempuannya telah dikongsikan. P0sting tersebut merupakan pada bulan Mac yang lalu dikongsikan sempena hari wanita.

Puteri Suraya dan Puteri Suhaida merupakan cahaya mata Raja Azmi hasil perkongsian hidupnya dengan bekas suaminya dahulu iaitu Jalani Sidek. Seorang lagi anak mereka pula bernama Megat Deli.

Untuk rekod, Raja Azmi telah berkahwin kali kedua bersama gitaris kumpulan CRK iaitu Mohd Eddie Ghazali. Selain itu, Raja Azmi turut berkongsi gambar bersama Puteri Suraya sempena hari lahirnya pada hujung tahun lalu.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Lagi gambar yang dikongsikan :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya..)

Selain daripada ucapan hari lahir, wajah anak-anak Raja Azmi turut mencur1 perhatian netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Lawa2 anaknye… Like mother like daughter.. awesome pic sis.. Selamat hari lahir anak kak mie, semoga sentiasa bahagia kak mie.. “

” Sweet both of you.. Yelah cepat sungguh masa berlalu. Cantik sungguh anak kak mie.. Beautiful family with beautiful heart.. ” 

” Salam Sejahtera to you and your family Kak Mie and Abg Eddie. May Allah bless you and your family.. HAPPY FAMILY.. “

”  Dua dua comel dan jelita.. Happy biryhday pretty princess, semoga bahagia rajaazmi dan suami Tercinta bro crkeddie dan keluarga .. “

”  Happy birthday to your beautiful princess. Cantik mcm mama dia.. semoga raja azmi bahagia kekal di samping suami Dan happy selalu.. amin3.. “

” Alhmdulillah keluarga bahagia.. ibu nya happy go lucky org nya.. raja ketawa.. Selamat ulangtahun kelahiran kepada puteri suraya.. “

” Cantik ank kak mie..turun cantik mama dia ni.. tapi Tak boleh law4n lagi kejelitaan ibunya masa muda2 dulu.. “

Cantik dan manis puteri Raja Azmi. Apabila masing-masing tersenyum nampak begitu seiras sekali. Bak kata pepatah, ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Semoga Raja Azmi sentiasa bahagia bersama keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Raja Azmi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..