” Lawanya anak perempuan abang Amy.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Perempuan Amy Search, Sania Samara Cur1 Perhatian Ramai. Alahai Cantik Dan Manis Orangnya, Ayu Je Muka !!

Setelah 18 tahun berkahwin buat kali ke-4 bersama Norish atau nama sebenarnya Norhasniza Hassan, penyanyi r0ck terkenal, Amy Search telah dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Alexander Zulkarnain, Sania Samara, dan Qaqa At-Tameemi.

Menerusi akaun Instagram, Norish telah berkongsi gambar raya keluarga mereka pada tahun ini. Segak bergaya melihat keluarga Amy sedondon mengenakan pakaian raya. Perkongsian gambar tersebut telah mencur1 perhatian ramai melihat wajah terkini anak-anak Amy.

Kelihatan sudah besar anak-anak Amy bersama Norish. Manakan tidak, kini usia anak pertamanya, Alexander Zulkarnain telah pun 17 tahun. Manakala adik-adiknya pula, Sania Samara berusia 16 tahun, dan Qaqa At-Tameemi, 12 tahun.

Menerusi gambar itu, wajah terkini anak perempuan pasangan ini turut menjadi perbualan netizen di ruangan komen. Sania kelihatan cantik dan wajahnya yang ayu itu dilihat mewarisi kejelitaan daripada ibunya, Norish.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya turut memberikan kata ucapan raya buat keluarga Amy dan mereka juga memuji akan kecantikan anak perempuan Amy yang jarang dilihat wajahnya itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Lawanya anak perempuan abg Amy, memang cantik macam ibu dia lah. Nampal manis sungguh yang ni.. “

” Selamat hari raya Norish dan Amy. Besar-besar dah anak kan, selalu tengok yang anak-anak teruna ja, kali ni baru perasan si anak dar4 tu.. “

” Ayunya muka yang perempuan tu, manis tengok cara dia pakai. Selamat hari raya baut Amy sekeluarga.. “

” Yang no tiga tu sebiji mcm ayah, yang no dua tu iras mama, yang sulung tu muka campuran mama dan ayah.. “

” Sopan anak perempuan tutup aurat. Tudung labuh, berjubah ikut mummy dia. Cara senyum pun sopan sangat.. “

” Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin, sejuk tengok anak perempuan Amy yang ni, sopan betul gaya dia.. “

” Simpel je pakai, tapi nampak cantik. Amy ada anak perempuan seorang ye, baru tahu, cantik orangnya.. “

Alahai manis orangnya, senyum pun sopan betul anak dara Amy dan Norish ni. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga anak-anak Amy ini membesar menjadi anak-anak yang soleh dan solehah buat Amy dan Norish, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Qasander

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..