” Lama tak tengok Ana, cantik sungguh.. ” – Netizen

Gambar Penampilan Terkini Ana Raffali Yang Semakin Cantik Dan Anggun Raih Perhatian Peminat. Wah Lama Tak Dengar Berita, Tetap Manis Dan Maintain Macam Sebelum Ini !!

Ana Nur Hidayah binti Mohd Raffali atau lebih dikenali dengan nama Ana Raffali sudah lama tidak muncul di kaca televisyen. Ana seorang yang berbakat dan berkemahiran dalam nyanyian, penggubahan lagu dan bermain gitar.

Meninjau ke akaun Instagram Ana, satu p0sting terbaru Ana telah mencur1 perhatian peminat. Ana telah memuatnaik beberapa gambarnya yang manis memakai hijab berwarna biru dan blouse berwarna coklat.

Dengan kapsyen ‘Dah lama tidak bergambar suka-suka’ , gambar tersebut dirakamkan oleh suami Ana sendiri. Ana sememangnya agak jarang mengemaskini akaun Instagramnya itu. Apabila sesekali Ana membuat p0sting pastinya mencur1 perhatian.

Meninjau ke ruangan komen kebanyakan p0sting Ana, pasti ada sahaja komen daripada peminatnya yang amat merindui Ana untuk membuat comeback. Ana juga nampak semakin cantik dan anggun.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Penampilan Ana ini juga menerima pujian daripada para pengikut Instagramnya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen.

Salam Lama tak tengok ana ? APA khabaq sihat ke ? selamat hari raya maaf zahir dan batin ana and family.. “

” Akak, lama tak nampak akak, bila lah akk nak naik ke pentas lagi, seorang penyanyi wanita juga composer dan penulis lirik yg pernah juara pada ajl 25, i hope return in ajl one day.. “

” Kak anaaaaaa lama tak nmpk.. Hi Ana dear… miss u  teringat time GV …. moga Allah permudahkn perjalanan kita semua… “

” Cantik.. lama tak update ig kak.. takde lagu baru ke ? bila anarafali nak cameback blk.. Manis.. semanis kurma.. hihihi.. “

” Masya Allah.. cantek sungguh.. anaraffali you are so sweet and lovely.. wishin u best of luck  smoga trus maju jaya.. “

” Assalammualaikum, hi anarafali, lama tak dengar khabar dalam industrie, apa perkembangan sekarang.. bila nak comback kak .. rindu lagu berpacaran “

Sejak mendirikan rumahtangga dan dikurniakan dua orang cahaya mata, Ana lebih memberi tumpuan kepada keluarganya. Semoga Ana Raffali berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi dan sentiasa bahagia bersama keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ana Raffali

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..