” Gelab4h Azfar, tahu pun cu4k, haha.. ” – Netizen

Video Shiha Zikir Pr4nk Instafam0us, Azfar Herisyam Buat Ramai Yang Terhibur. Menjadi Betul Pr4nk Shiha Sampai Tak0t Azfar Tu !!

Mungkin ramai yang sudah mengenali akan Instafam0us iaitu Azfar Herisyam. Dirinya menjadi perhatian g4ra-g4ra sering memuat naik kandungan video-video yang mencuit hati di aplikasi media sosial, Youtube, Instagram dan TikT0k.

Terbaru, menerusi akaun Instagram pengacara terkenal, Alif Farhan telah berkongsi video untuk program Trek Selebriti anjuran siaran Astro. Pada minggu ini, penyanyi Shiha Zikir telah dijemput menjadi tetamu jemputan.

Ketika segmen pr4nk, Shiha telah dikehendaki untuk menelefon rakannya, Azfar Herisyam. Menerusi panggilan itu, Shiha kononnya telah berjumpa dua orang lelaki yang menyatakan bahawa Azfar telah mengambil duit mereka, tetapi tidak membuat review pr0duk.

Kedengaran cerita sebegitu, Azfar juga seperti tidak menyangka, dan menafikan bahawa dia tidak pernah membuat hal seperti itu dan meminta Shiha untuk menghantar gambar lelaki-lelaki tersebut, kedengaran suara Azfar dalam telefon agak cu4k ketika itu.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, netizen turut terhibur bahawa pr4nk Shiha menjadi hinggakan Azfar menjadi gelab4h. Antara komen-komen netizen adalah :

” Menjadi pr4nk Shiha, siap suara dengan muka lagi dia buat, haha kelakar, kesi4n Azfar nampk cu4k juga tu suara dia.. “

” Haa tahu pun t4kut, gelab4h ter0k ni Azfar. Part call tu memang nampk Azfar t4kut dan ris4u sangat, hahha.. “

Pada akhir video itu, setelah Shiha membuat video call kepada Azfar, Azfar terus ketawa melihat wajah Alif Farhan turut ada bersama dengan Shiha dan sekali gus Azfar sudah tahu bahawa dirinya sudah di pr4nk oleh Shiha dan Alif Farhan.

Kelakar bila mendengar Azfar cakap dia pun sebenarnya gelab4h. Apa-apa pun, perkongsian tersebut hanyalah sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak berharap semoga Azfar akan terus berjaya dalam bidang yang diceburinya.

 

Silakan SHARE…

Sumber : IG Alif Farhan, Shiha Zikir, Azfar Herisyam

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..