” Nak tahu pandai masak atau tak, cara dia p0tong sayur dah tahu.. ” – Netizen

Muatnaik Video Menu Masakan Di Instagram, Masakan Fasha Yang Ringkas Buat Ramai Peminat Puji. Wah, Masak Simple Macam Ni Pun Nampak Sedap !! 

Rasanya sudah ramai mengetahui bahawa Fasha Sandha seorang yang gemar memasak. Fasha sering juga berkongsi video menu masakan di media sosial. Setiap kali menu yang dikongsikan Fasha pasti mendapat pujian ramai orang.

Antara entri terbaru yang dikongsikan oleh Fasha di akaun Instagramnya ialah video menu masakan tengaharinya. Fasha hanya menyediakan menu yang ringkas namun ia membuatkan ramai yang menonton video tersebut terasa lapar.

Video yang berdurasi beberapa saat ini telah mendapat lebih 30 ribu jumlah tontonan buat masa ini. Antara lauk yang disediakan oleh Fasha ialah ayam masak merah dan sayur campur. Nampak sungguh menyelerakan.

Apa pun, Aidil seorang yang sangat bertuah kerana mempunyai seorang isteri yang rajin menyediakan makan dan minum mereka sekeluarga. Apabila isteri pandai menjaga perut suami, makin eratlah kasih sayang kan.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah membuatkan ramai netizen memuji masakan Fasha. Walaupun sekadar dapat melihat sahaja tanpa dapat merasa, mereka sudah menjangkakan masakan Fasha sememangnya sedap. Antara komen-komen yang diberikan :

” Tgk pun dh tau sedap ibu.. mane la suami tak syg.. Nak tau pandai masak atau tak..cara dia p0tong sayur dah tau.. “

” Dan-Dan la lapar nasi.. Sdpnya tgok menu.. Kalau dah ayam masak sambal ni mmg k0mpem lah sedap.. lagi2 air tangan isteri .. “

” Mmg nmpk sedap… pandainya Fasha masak… mmg terli0q tgk… Tengok pun dh tau sedap….. Yum yum… share resepi please.. “

” Cantik & pandai masak… idola sy dr dlu.. Al4mak sedapnye.. nk masak dulu la.. Bagus suami yg mcm ni.. wow, ayam tu jadi sedap sangat.. “

” Fasha masak memang nampak sedap dan satu lagi law4n lauk tu kena tu yang terli0r.. Sedap makan ada sambal .. “

” Rajin…so good Fasha.. tengok pun dah tahu sedap.. terus rasa lapar.. Sedapnya… simple food like this.. untung cik suami.. “

” Makanan sihat ni.. sedap makan macam ni.. Masak dgn kasih syg k0mpom sedappp.. Air tangan isteri mithali sihat .. “

Bila si isteri memasak dengan penuh kasih sayang, pastinya akan menjadi sedap segala masakan. Tambahan pula air tangan isteri kan. Semoga Fasha Sandha dan Aidil Aziz sentiasa bahagia bersama sehingga ke jannah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..