” Muka gar4ngnya Rayyan masa ni, jel1ngan tu paling mahal.. ” – Netizen

Rita Rudaini Kongsi Video Thr0wback Anaknya, Airit Rayyan Rizqin Ketika Kecil. Wah Bagusnya, Dari Kecil Dah Dipupuk Minat Suka Mengaji. Terbaik !!

Kehidupan pelakon Rita Rudaini bersama anak-anak lelakinya seringkali mencur1 perhatian ramai. Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuna dididik dengan tegas oleh Rita agar anak-anaknya ini menjadi seseorang yang berguna kelak.

Seringkali dilihat di laman sosial Rita, mereka bertiga mengikuti kelas mengaji online bersama ustaz. Cara asuhan Rita untuk imam kecilnya ini dipuji peminat. Kata orang, anak ini ibarat kain putih dan orang tua lah yang akan mencorakkannya.

Meninjau akaun Instagram Rita, telah dikongsikan satu video thr0wback yang memaparkan Rayyan ketika kecil. Cerita Rita lagi, Rayyan memang sejak dulu suka mendengar orang mengaji. Pernah terj4di ketika di dalam pesawat, Rayyan membuka video dengan nada yang kuat sehinggakan semua mata tertumpu kepada Rayyan.

Dalam video pendek ini, kelihatan Rayyan sedang asyik mendengar alunan suara mengaji itu. Apabila namanya dipanggil, Rayyan mengangkat mukanya dan memandang dengan jel1ngan. Amboi Rayyan, cara jel1ng tu buat Rayyan nampak gar4nglah.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Rayyan ini menarik perhatian peminat dan rata-ratanya memuji sikap Rayyan. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Alhamdulillah sejuk perut ibu mengandung. Moga membesar dengan baik ye Rayyan dan Arjuna. Semoga menjadi anak yang soleh buat orang tuamu.. “

” Muka gar4ngnya time ni hehe. Jel1ngan tu, sama sangat macam mommy dia. Handsome boy la Rayyan.. “

” Jel1ngan tu mahal, baguih nah depa ni tak payah disuruh mengaji. Alhamdulillah rezeki jugak ni, rezeki anak-anak yang baik.. “

” Baik anak Rita, semoga menjadi anak tahfiz 1 hari nanti Rayyan. Handsome Rayyan ni, jel1ngan tu paling mahal.. “

” Dia suka dengar taranum tu, sejuk hati aunty tengok muka abang Rayyan. Semoga sentiasa menjadi anak penyejuk hati ibunya.. “

” Comelnya Rayyan. Untungnya muda-muda lagi dah pandai ngajikan. baguih maknya didik anak lelaki jadi bakal imam dan ketua keluarga.. “

” Handsomenya Rayyan, renungan tu yang tak boleh tahan. Taj4m aih jel1ngannya sebijik macam Rita. Semoga Rayyan istiqomah dan jadi pelindung mommy dan adik.. “

Insha Allah impian Rita agar anak-anak kesayangannya ini penuh ilmu dunia dan akhir4t boleh dicapai. Semoga Rayyan terus istiqomah dalam menuntut ilmu, menjadi anak dan abang yang selalu melindungi mommy dan adik.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rita Rudaini

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..