” Comel video ni, kuat menyakat lah Dayah ni.. ” – Netizen

Dayah Bakar Muatnaik Video Thr0wback Kenangan Sempena Hari Lahir Ibu Tersayang Raih Perhatian Peminat. Sweetnya Tengok Gelagat Dua Beran4k Ni, Dayah Pun Suka Sangat Mengusik Ibunya !!

Meninjau ke akaun Instagram Dayah Bakar atau nama sebenanrnya Nur Hidayah Abu Bakar, satu video thr0wback kenangan bersama ibunya telah dikongsikan. Video itu dimuatnaik sempena hari lahir ibunya.

Video tersebut telah disunting dengan berkongsi momen-momen indah bersama ibunya. Dapat dilihat kemesraan Dayah bersama ibunya dan Dayah juga gemar menyak4t si ibu walau di mana mereka berada.

Video ini dimuatnaik sempena hari lahir ibunya dan Dayah turut berkongsi ucapan istimewa buat ibunya di ruangan kapsyen p0sting tersebut. Dayah turut memohon doa semua agar ibunya sentiasa sihat dan selamat.

Jika dilihat wajah Dayah dan ibunya sangat seiras sekali. Ternyata Dayah mewarisi kecantikan ibunya seperti kata pepatah ‘ ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi’. Sweet sangat melihat keakraban ibu dan anak ini.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini juga turut menyentuh hati netizen yang amat merindui ibu masing-masing. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Macam my daughter clingy to mommy… she surely my best friend… happy bornday aunty.. rindu arw4h ibu.. “

” Ahhh comel. kuat menyak4t la dayah ni.. comel je.. sanah helwah mama dayah. sama muka dengan kak dayah.. 

” Happy birthday to your mom Sama birthday dengan mak saya..  mmg cantik tgk dkt dpn2 Mcm dayah jgk cantik .. “

” Comel lah video ni… happy birthday Mami Dayah.. moga dikurniakan kesihatan yg baik.. dirahmati Allah selalu.. aamiin.. “

” Happy birthday ibu kak dayah. Terima kasih kerana melahirkan anak anak yg hebat. And may you have a blast birthday and sentiasa dalam lindungan Allah SWT.. “

” You made me cry.. tqsm sb selalu membahagiakan emak.. terharu sangat di birthday kali ini semuga ada lagi di tahun mendatang.. “

Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir kepada ibu Dayah. Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yang berpanjangan. Pastinya Dayah juga amat merindui ibunya yang jauh di mata.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dayah Bakar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..