” Cantiknya Alin ni, flawless betul kulit sekarang.. ” – Netizen

Gambar Terkini Bekas Isteri Pengasas Kosmetik Dan Jurusolek Artis Terkenal, Noor Azlin Ismail Pada Hari Raya Raih Perhatian Warganet. Wah Semakin Cantik Lah Alin, Manis Tersenyum Dengan Dagu Terbel4h Tu !!

Pernah mendirikan rumahtangga bersama seorang pengasas kosmetik dan jurusolek artis terkenal, Noor Azlin Ismail mencur1 perhatian ramai kerana wajahnya yang cantik. Semakin berjaya dalam kerjayanya, Azlin mengorak langkah untuk lebih maju dalam hidup.

Meninjau akaun Instagram Noor Azlin, pemilik dagu bel4h ini mempunyai ramai pengikutnya. Sehingga kini, Noor Azlin sudahpun diikuti 125 ribu orang. Azlin kini juga aktif dalam perniagaan tudung, kosmetik dan contact lens.

Dapat dilihat beberapa entry terkini Noor Azlin di akaun ini, antaranya ketika menyambut hari raya Aidilfitri baru-baru ini. Noor Azlin yang mengenakan busana dan selendang berwarna biru gelap ini kelihatan begitu anggun sekali.

Tidak perlu solekan tebal, Noor Azlin sudah nampak berseri-seri. Kulitnya juga kelihatan begitu flawless dan putih gebu. Semakin lama semakin cantik Azlin, manis dipandang mata. Azlin menitipkan ucapan selamat hari raya Aidilfitri buat pengikut di Instagram miliknya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Penampilan Azlin yang terkini meraih perhatian warganet. Antara komen-komen pengikutnya di Instagram :

” Selamat hari raya Alin. Manisnya beb, makin lama makin cantik ye. So pretty and gorgeous la kesayangan ni.. “

” Selamat hari raya si cantik manis. Kenapa makin cantik ni, ee jeles betul hehe. Maaf zahir batin juga Alin.. “

” Tak pernah tak cantik la Alin. Lawa sangat sangat ni, stay cantik. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin Alin.. “

” Wah cantiknya Alin ni, tersama pulak tema colour raya kita 2021. Happy eid mubarak Alin, stay safe ye.. “

” Ish cantik la sayangku ni, so Elsa la skin ladyboss ni. Flawless betul kulit sekarang. Semoga dimurahkan rezeki selalu Alin.. “

” Always so lawa Alin ni, comel sangat. nak kurus macam Alin jugak. Suka tengok Alin ni, manis je senyuman dengan dagu bel4h tu.. “

” Awat lawa sangat ni haish, tak pernah tak cantik la Alin. Manis senyum tu bikin ca1r orang yang tengok. Senyum selalu ye.. “

Menjenguk ruangan komen ini, memang ramai yang memuji wajah Azlin. Apa pun, semoga Noor Azlin selalu dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi dan berbahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Arelin Ismail

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..