” Serupa wajah ibu rupanya, no wonder anaknya cantik.. ” – Netizen

Siti Saleha Kongsi Gambar Ibunya Yang Berbangsa Inggeris Raih Perhatian Peminat. Patutlah Anaknya Lawa, Ibunya Juga Cantik Dan Manis Orangnya !!

Meninjau ke akaun Instagram Siti Saleha, satu p0sting yang dikongsikan sempena hari ibu yang lalu telah menarik perhatian pengikut akaun Instagramnya. P0sting yang telah dimuatnaik itu adalah gambar ibunya.

Dengan kapsyen ucapan hari ibu buat ibunya yang tersayang, satu perkara yang amat diinginkan oleh Saleha ialah untuk bertemu ibunya setelah 3 tahun tidak bersua. Saleha amat merindui ibunya yang jauh di mata.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 14 ribu tontonan buat masa ini. Ada yang tidak tahu bahawa ibu Saleha merupakan seorang yang berbangsa Inggeris. Ibu Saleha bernama Tracey Johnson atau nama islamnya Aishah Rahman.

Jika diperhatikan raut wajah Saleha saling tidak tump4h seperti ibunya. Walaupun ibu Saleha sudah meningkat usia, namun tetap cantik dan manis seperti anaknya. Saleha mewarisi kecantikan ibunya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Kebanyakan netizen memuji kecantikan dua anak ber4nak ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” She is so pretty, may Allah bless her always.. Happy mother’s day aunty .. kes1annya, sabar ya sally.. “

” Patutla cantik rupanya mak dia mat saleh.. Happt mothers day Tracy.. cantiknya your mum.. sally mewarisinya.. “

” Mom cantik no wonder anaknya cantik. happy mother’s day sally mom.. so pretty your mum.. sama cantik mcm ibunya.. “

” MasyaAllah beautiful mom patut la sallywho cantik mewarisi kecantikan mom sally..  hepi mothers day to mom sallywho .. ddk kt mna ya mom sally.. “

” Patutla sallywho cantik…ikut maknya.. happy mothers day aunty.. may c0v1d hilang di dunia.. pasti dia merindui sally juga.. “

” Beautiful as u sally.. May Allah bless jer always.. Cantik nye mama awk.. Sis your mom frm England ya.. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

” Happy Mother’s Day to Mama Sally. Soo pretty like her daughter.. Kak sallywho serupa wajah ibu rupanya. dua² Cantikk lah.. “

Pastinya ibu Saleha juga amat merindui anaknya juga seperti mana Saleha merinduinya. Semoga suatu masa nanti Saleha dapat bertemu ibunya. Sama-sama kita doakan semoga pandem1k C0v1d-19 ini berakhir.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Saleha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..