” Sed1h dengar apa yang Rayyan cakap tu.. ” – Netizen

Video Anak-Anak Bersalaman Bersama Rita Rudaini Di Pagi Raya. Namun, Mendengar Apa Yang Dikatakan Oleh Anak Sulung Rita, Rayyan Ketika Memohon Ampun Buat Ramai Yang S4yu. Alahai Seb4knya, Sampai Ke Hati !!

Bukan mudah bagi yang bergelar ibu tunggal untuk membesarkan anak-anak keseorangan, namun melihat pelakon Rita Rudaini boleh menjadikan kisahnya sebagai sumber inspirasi bagi ibu-ibu tunggal di luar sana.

Perkongsian Rita mengenai kehidupannya di laman media sosial sering kali mendapat perhatian ramai. Bahkan ramai yang kagum akan ketabahan Rita dalam membesarkan anak-anaknya seorang diri meskipun dia sibuk dalam kerjayanya sebagai pelakon.

Meninjau di akaun Instagram Rita,  dirinya telah berkongsi video yang memaparkan anak-anaknya bersalaman bersamanya di pagi raya yang lalu. Sekali lagi, perkongsian oleh Rita itu telah mendapat perhatian netizen.

Pada perkongsian video pertama, kedengaran anak-anak Rita telah melaungkan takbir raya dan  video seterusnya anak-anak Rita bersalaman memohon keampunan. Mendengar apa yang dikatakan oleh anak sulung Rita, Rayyan kepada ibunya turut mencur1 perhatian netizen.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-rata turut s4yu mendengar apa yang dikatakan oleh anak Rita dalam perkongsian video itu, malah mereka juga memuji akan ketabahan Rita sebagai ibu tunggal. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Sed1h dengar apa yang Rayyan cakap tu, dia memang anak yang baik, semoga membesar menjadi anak yang soleh buat ibu.. “

” Allah, kenapa aku plk yang rasa  sed1h ni. Tahniah Rita, memang ibu yang terbaik, pandai didik anak-anak.. “

” Part cakap nanti nak tolong ibu tu memang seb4k je dengar, dia pun tahu betapa suk4r ibunya membesarkan mereka.. “

” Selamat Hari Raya Rita dan anak2, bahagianya tengok cara Rita didik anak-anak, moga mereka jd ank2 yg solleh buat Rita, amin.. “

” Ni lah saham akhirat Rita, bangga tengok Rita tak kahwin sampai sekarang, jaga anak, didik dgn baik, alhamdulillah.. “

” Sed1h kan, Rita lah ibu, Rita lah bapa, time bersalaman mcm ni memang seb4k kot, ada ayah, tapi mampu bersalam dengan ibu sahaja.. “

” Tahniah Rita kerana berjaya mendidik anak-anak dgn baik sehingga terdidiknya akhlak anak-anak ini, semoga membesar menjadi anak yang soleh.. “

Kemenangan buat ibu yang dapat mendidik anak-anak lelaki menjadi seperti hari ini, tahniah Rita, semoga Airit Rayyan Rizqin dan Airit Qaqa Arjuana membesar menjadi khalifah yang gagah untuk ibu mereka, insyaAllah.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Rita Rudaini

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..