” Runc1ng sangat dah, Sherry.. ” – Sheila Rusly

Penampilan Terbaru Sherry Al Hadid Yang Semakin Langsing Mendapat Perhatian Ramai. Semakin Kurus Dan Semakin Cantik Lah Sherry !!

Siapa yang tidak mengenali pengacara dan pelakon popular Sherry Alhadad. Sherry terkenal dengan perwatakannya yang kelakar dan sempoi. Selain itu, keletahnya yang lucu dan sentiasa menghiburkan ramai membuatkan penampilannya menjadi kegemaran ramai.

Menerusi posting terbaru Sherry, Sherry telah memuat naik sekeping gambar dirinya menggayakan baju kurung moden lace berwarna kelabu sempena rakaman Konsert Big Stage Beraya. Penampilan terbaru Sherry yang juga selaku pengacara Konsert tersebut telah menarik perhatian peminatnya.

Apa yang menarik perhatian, Sherry nampak langsing dan semakin kurus apabila menggayakan busana tersebut, sangat berbeza dengan dirinya yang dulu. Peminatnya turut memuji penampilan terbarunya itu yang membuatkan dia nampak ayu dan cantik.

Mengikut Sherry, tujuannya ingin kurus adalah untuk kekal sihat, cergas dan untuk memudahkan pergerakannya. Selain itu atas nasihat doktor, untuk mengelakkan dirinya daripada masal4h kesihatan dan risik0 peny4k1t-peny4k1t berbah4ya.

Jom baca perkongsian di bawah:

Rata-rata pengikutnya turut menegur dan memuji penampilan terbarunya selain mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat Sherry. Antara komen-komen yang ditinggalkan:

” Cantek la.. Pretty.. Dah kurus.. Tahun ni baju kakak semua b00m.. Lawo la kesayangan kita.. Selamat hari raya sherry_alhadad.. Makin cantik..”

” Sherry_alhadad rasa mcm pernah berada di tempat ini.. wooo.. dh kurus.. Cntikk la sherry_alhadad..  Selamat Hari Raya sherry_alhadad..” 

” Mat Ari Raya Kak Sherry.. Pretty girl.. C=anteknya makwe.. jel3snya tngk sherry semakin kurus..” 

” Runcing sangat dah sherry_alhadad.. ” – Sheila Rusly

Difahamkan, Sherry menjalankan sesi diet dan juga membuat senaman dalam usaha mendapatkan berat badan idaman. Patutlah Sherry kelihatan semakin kurus dan lain berbanding dahulu. Pastinya Sherry bekerja keras untuk mendapatkan hasil seperti itu.

Kami di Berita Kopak mengharapkan agar Sherry diberikan kesihatan yang baik dalam usaha untuk mendapatkan berat dan bentuk badan idaman. Selain itu, menceg4h daripada sebarang peny4k1t yang berbah4ya dan berisik0. Apapun keep it up, good work.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sherry_alhadad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..