” Comelnya, macam kakak dan adik jer.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Bersama Anak, Penampilan Siti Nordiana Dan Rayyan Raih Perhatian Peminat. Wah, Dah Besarlah Rayyan Dari Mama. Mama Tetap Maintain Macam Kakak Dan Adik !!

Menerusi akaun Instagram Siti Nordiana, beberapa keping gambar Nana bersama anaknya, Mohd Rayyan Nakhaie telah dikongsikan. Gambar tersebut diambil ketika menyambut hari raya aidilfitri tempoh hari.

Nana dan Rayyan memakai warna sedondon iaitu warna pink nama begitu sesuai sekali. Penampilan dua ber4nak ini telah meraih perhatian pengikut Instagram Nana kerana nampak seperti seorang kakak bersama adik.

Rayyan yang dilahirkan pada 21 Mac 2008 merupakan hasil perkongsian hidup Nana bersama bekas suaminya iaitu Allahyarh4m Mohd Faizal Yusup. Kini Rayyan sudah berusia 13 tahun dan semakin tinggi daripada ibunya.

Perkongsian ini telah mendapat lebih daripada 48 ribu likes dan hampir 500 komen buat masa ini. Nana turut mengucapkan selamat hari raya aidilfitri di ruangan kapsyen p0sting tersebut kepada semua para peminatnya.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Ramai yang memuji penampilan Nana yang nampak comel dan cantik dengan mengenakan shawl sebegini. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Selamat Hari Raya Kak Nana & Rayyan, Enjoy today.. comelnya, macam kakak dan adik jer.. tingkatan berapa tu.. “

” Siti nordiana asslam selamat Hari raya aidilfitri zahir Dan batin.. Comel la pakai warna and style tudung cm ni.. tutorial please .. “

” Wow comelnya kak nana ngan rayyan selamt hari rya kak nana n rayyan.. Semoga berbahagia dan berada dlm rahmat lindungan Allah sentiasa.. “

” Citenya… kakak wei.. Salam Aidilfitri nana dan rayyan..  manisnya dia.. AWWW FINALLY,  Selamat hari raya mader. Shayang lawo sangat.. “

” Ala cantiknyaaa, selamat hari raya kak nanaaa and rayyan.. Mata Ayyan makin lama makin kecik omeyy jeee. Mama pulakkk makin antikkk.. “

” Selamat Hari Raya Kak Nanaaa and Rayyan, Adik dengan Kakak kenii.. Wuish dah besar housemate.. “

” Eyy cantiknya selamat hari raya kak nana.. maaf zahir dan batin.. Cantiknya dia. Mama & ayyan in pink..  semoga berbahagia bersama insan tersayang.. “

Alahai, comel sangat gambar dua ber4nak ini. Sememangnya Nana dan Rayyan nampak seperti kakak dan adik. Nana pula tetap maintain seperti dulu walaupun usianya sudah 36 tahun. Semoga Nana dan Rayyan sentiasa bahagia dan ceria selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Nordiana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..