” Dah besar anak Erin, Aisha so pretty like you.. ” – Netizen

Gambar Keluarga Erin Malek Pada Hari Raya Aidilfitri Raih Perhatian Peminat. Alahai Kecil-Kecil Lagi Dah Handsome Dan Cantik Anak-Anak Erin, Macam Ibu Mereka !!

Nur Arina Abdul Malek atau lebih dikenali dengan nama Erin Malek merupakan seorang pelakon yang mula mencipta nama sejak kanak-kanak lagi. Erin kini sudah berusia 26 tahun dan memiliki dua orang cahaya mata.

Mohamed Faliq dan Nur Aisha  merupakan nama anak-anak Erin hasil perkongsian hidupnya bersama Mohamed Farriz Fauzy. Menerusi akaun Instagram, Erin ada berkongsi beberapa keping gambar keluarga kecilnya itu ketika menyambut hari raya tempoh hari.

Faliq sudah berusia 6 tahun manakala Aisha pula sudah berusia 5 tahun. Kerana perbezaan umur mereka hanya setahun sahaja, membuatkan Faliq dan Aisha lebih kurang sama besar dan nampak macam sepasang kembar pula.

Erin memilih untuk memakai pakaian sedondon dengan anak perempuannya manakala Farriz berpakaian sedondon dengan anak lelaki. Gambar keluarga ini nampak begitu sempurna sekali kerana anak-anak juga dilihat pandai memberi pose yang menarik.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gambar anak -anak Erin :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini turut dihuj4ni dengan ucapan selamat hari raya aidilfitri daripada peminat buat Erin sekeluarga. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Selamat hari raya Erin and family.. cantiknya erin.. maaf zahir & batin koranggg.. wah, Dah besar anak erin.. “

” Selamat hari rayaa pretty Erin & family .. so cantik.. Aduh dr tepi pn lawa g1le… nak cmni. Bestnyaa anak sepasang.. “

” Happy eid mubarak my idolaa.. cantik sangat sangat.. aaaa they’re so cutee & adorable.. Aisha so pretty like you.. “

” Selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir batin erinmalek94 and family .. have a lovely time with the family.. “

” Selamat Hari Raya beautiful couple.. Aisha baby sooooo pretty. Selamat hari raya Faliq & Aisha.. “

” Selamat hari raya Aidilfitri Erin maaf zahir dan batin.. Baju beli mana lawaa.. Nice picture.. Masha Allah sooooooo cuteee faliq n aisha.. “

” Arabic art calligraphy wall decor tu beli kat mana ya? Wow sngt2, Selamat hari raya anyway.. cantiknya erin sekeluarga slmt hari raya aidilfitri.. “

Wah, Erin sangat beruntung kerana masih muda tetapi sudah mempunyai anak yang semakin membesar. Kedua-duanya anak Erin juga comel seperti ibu dan bapanya. Semoga Erin sentiasa bahagia bersama keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erin Malek

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..