” Habis bergambar, masuk bilik sambung tidur. Terbaik idea ni.. ” – Netizen

Fesyen Baju Erma Fatima Bersama Keluarganya Pada Hari Raya Raih Perhatian Ramai. Nampak Simple, Tapi Menarik Juga Idea Erma Ni. Memang Rare Dan Semp0i Habis Lah !!

Pilihan tema warna dan baju hari raya sudah menjadi tradisi setiap kali menyambut Hari Raya Aidilfitri. Malah meninjau di laman media sosial, sudah pasti kalangan selebriti menjadi tumpuan para peminat untuk melihat fesyen yang digayakan oleh mereka.

Meninjau di akaun Instagram milik penerbit drama dan juga pelakon iaitu Erma Fatima turut tidak ket1nggalan berkongsi gambar raya dirinya bersama keluarga dengan mengenakan baju raya buat tatapan umum.

Perkongsian Erma tersebut memaparkan Erma dan anak-anak perempuannya memakai baju ‘kelawar’ manakala anak-anak lelakinya pula memakai tshirt dan berkain pelekat. Kesemua mereka sedondon memakai pakaian tema berwarna hitam.

Semestinya perkongsian Erma pada kali ini juga turut mencur1 perhatian netizen. Manakan tidak, penampilan Erma dan keluarganya pada hari raya kelihatan menarik walaupun hanya mengenakan pakaian simple seperti itu.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen terhibur akan perkongsian gambar oleh Erma, dan mereka juga memuji akan fesyen yang digayakan Erma sekeluarga nampak menarik. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Tak pernah mengecew4kan lah kalau bab fesyen rare dpda Erma ni. Habis bergambar, masuk bilik sambung tidur. Terbaik idea ni.. “

” Selamat hari raya kakak Erma, alahai pakai mcm ni pun tak apa kak, bukan blh g mana2 pun.. “

” Senangkan pakai gini, cucu pinggan mangkok tak lah kot0r baju, memang nampk menarik jg idea pakai mcm ni.. “

” Sempoii, simple pun cantik kacak belaka anak-anak pun. Bak kata, pakai lah apa-apa pun, tetap cantik.. “

” I like this, cantik lah, hahaa next year i t1ru gaya fesyen mcm ni, jimat pun jimat ni, hehehehe, terbaik sis.. “

” Lawa juga ok, menarik, good idea, lagi pun PKP sekarang, nk beriya beraya pun tak semangat lah sekarangn ni, diri lagi penting.. “

” Selamat hari raya Mok Cun, amboi cantik semua pakai baju raya limited edition ni, haha memang menarik, lain dari yang lain ni.. “

Memang rare dan semp0i lah Erma sekeluarga, gambar pun dah nampak klasik tau. Apa-apa pun, ianya hanyalah sekadar perkongsian Erma akan gaya bajunya menyambut hari raya dan kami dari Berita Kopak turut mengucapkan salam lebaran buat Erma sekeluarga.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Erma Fatima

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..