” Cunnya anak Dato’ Jalaludin, lawa sangat anak d4ra dia.. ” – Netizen

Dato’ Jalaludin Hassan Kongsi Video Mendendangkan Lagu Dendang Perantau. Namun Wajah Anak Perempuannya Cur1 Perhatian. Cantik Dan Manis Orangnya !!

Dato’ Jalaludin Hassan nama yang cukup gah dalam industri seni tanahair. Sudah berpuluh tahun berkecimpung sebagai anak seni, lakonan Dato’ Jalaludin sering mendapat pujian dan perhatian daripada peminat.

Hanya berbaki beberapa hari sahaja lagi seluruh umat Islam bakal menyambut perayaan Aidilfitri. Seperti tahun lalu, lebaran kali ini lebih terasa s4yu apabila rentas negeri masih tidak dibenarkan. Negara masih lagi berper4ng untuk menangani gej4la C0v1d-19 yang semakin menul4r ini.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Jalaludin, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Dato’ Jalaludin menyanyikan lagu nostalgia hari raya berjudul Dendang Perantau. Lagu dendangan asal Tan Sri P Ramlee ini sememangnya lagu wajib yang ke udara setiap kali lebaran tiba.

Suara Dato’ Jalaludin memang boleh tahan dan sedap didengar. Nyanyi pula lagu ini, memang kena sangat suaranya dan dengan keadaan sekarang. Turut sama dalam video ini adalah salah seorang anak perempuannya.

Jom tonton video di bawah :

Selain suara Dato’ Jalaludin yang menerima pujian peminat, wajah anak perempuannya ini juga meraih perhatian ramai. Wah, cantik anak dara Dato’ Jalaludin ni dan antara komen-komen peminat :

” Sedapnya suara Dato’ Jalaludin, steady lah. Dah 2 kali raya tak dpt blk tanjung karang beraya dengan org2 kampung.. “

” Cunnya anak Dato’ Jalaludin, lawa sangat anak d4ra dia. Segak macam ayahnya juga yang mantain mach0 walaupun dah berusia.. “

” Ya Allah, nyanyi lagi Dato’.. sebab muke dan suara dato’ lebih kurang arw4h ayah saya, rinduu. Sedap suara Dato’, terusik hati.. “

” See u n your daughter, makes me think of my dad, a shoulder to rest my face, to hug him. I was very close to him.. “

” Wow terbaek lah Dato.. sedap suara. Anak d4ra tu cute sangat. Cantik dan lawa anak Dato’ Jalaludin ni.. “

” Cantik anak dato’ Jalaludin ni, manis je mukanya. Tak puas tengok senyuman dia tu, manja sangat dengan ayah.. “

” Mantap lah Dato’ Jalaludin, suara tu memang best. Aih la jadi s4yu pulak dengar lagu ni, tak dapat balik raya dato’ .. “

” Itu anak Dato’ Jalaludin ke, cantik betul anaknya. Dato’ pun masih lagi handsome, suara sedap dato’.. “

Jarang dapat lihat Dato’ Jalaludin kongsikan wajah anak-anaknya di laman sosial. Selamat berpuasa Dato’ Jalaludin dan keluarga. Semoga kedatangan Aidilfitri norma baru ini tetap diraikan dengan meriah bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jalaludin Hassan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..