” Tengah tunggu baba dia datang ambik ke tu.. ” – Netizen

Video Jebat Jayden Sedang Termenung Jauh Seolah-Olah Menunggu Seseorang Raih Perhatian Warganet. Amboi Jebat, Cara Duduk Tu Kemain Lagi, Dah Macam Orang Besar !!

Menerusi akaun Instagram milik sharnaazdailymotivation telah berkongsi satu video yang memaparkan gelagat anak Sharnaaz iaitu Jebat Jayden. Video tersebut memperlihatkan seolah-olah Jebat sedang menunggu seseorang.

Gayanya yang duduk di atas meja sambil menghayun kakinya itu buat ramai yang terhibur pada awalnya. Sebenarnya video tersebut adalah video thr0wback yang diambil menerusi Insta Story ibu Jebat, Noor Nabila.

Video tersebut dirakamkan sendiri oleh Nabila dan melihat anaknya itu sedang termenung, Nabila telah bertanyakan kepada Jebat sedang menunggu siapa, namun Jebat tidak menjawab pertanyaan ibunya itu.

Perkongsian video itu telah dikongsikan kembali menerusi Instagram sharnaazdailymotivation buat tatapan peminat-peminat Jebat dan babanya, Sharnaaz. Malah perkongsian tersebut telah mencur1 perhatian ramai.

Tonton perkongsian video itu di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, ada yang terhibur melihat gaya si kecil ini duduk dan ada yang merasa s4yu melihat gaya Jebat memandang di luar rumah seolah menunggu seseorang datang. Antara komen-komen netizen adalah :

” Yes, time ni comel g1ler dia duk macam tu. Mak dia tanya tunggu sapa ni, tunggu sapa ni. Memang smua org tau dia tgh tggu baba dia datang ambik.. “

” Gaya duduk tu macam nenek-nenek dulu  tunggu nak beli rok0k daun lah, haha comel lah Jebat ni.. “

” S4yu tau tengok video ni hari tu kat ig story Nabila, mesti Jebat tunggu baba dia datang ambik .. “

” Tengah tunggu baba dia datang ambik ke tu, comel lah gaya tu, hehe muka sbiji mcm mak dia, tapi peranga1 mcm baba dia.. “

” Jebat anak yang baik, tggu baba datang ambik kan sayang, alahai seb4k part Nabila tanya tggu sapa tu.. “

” Jebat anak yg hebat, tenungan nya jauh sekali, Apa yg difikir kan nya tu entah lah, hehe tapi comel.. “

” Gaya macho mcm baba dia lah, so cute tau Jebat, nanti baba datang ambik bawa g jalan- jalan.. “

S4yu hati  tengok video ni, lagi-lagi lagu latar belakang tu. Apa-apa pun, doakan yang baik-baik,  semoga Jebat membesar dengan sihat, selalu bahagia bersama ibu serta babanya dan menjadi anak yang soleh, amin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Sharnaazdailymotivation, Sharnaaz Ahmad, Jebat Jayden

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..