” Falling in love with her eyes, so beautiful.. ” – Netizen

Gambar Wajah Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Yang Com0t Dengan Makanan Raih Perhatian Peminat. Alololo Fatima, Com0t-C0mot Pun Tetap Comel. Mata Tu Kenapa Cute Sangat !!

Kehadiran Nur Fatima Aisya dalam kehidupan pasangan selebriti popular iaitu Nur Fazura dan Fattah Amin melengkapkan kehidupan pasangan tersebut. Sejak dilahirkan pada bulan Oktober tahun lalu, Fatima sering menjadi tumpuan ramai setiap kali gambar dan videonya dimuatnaik di laman Instagram.

Menerusi laman Instagram Fattzuralovelife, telah dikongsikan sekeping gambar Fatima ketika sedang makan. Mulut, hidung dan juga bib yang dipakai oleh Fatima com0t dengan puri berwarna kuning. Fatima kini sudah mencapai usia 7 bulan dan sudah boleh makan makanan pejal.

Mata Fatima yang bulat memandang ke arah kamera apabila aksinya dirakam. Ada juga peminatnya yang memuji dan berasa ger4m melihat wajah Fatima yang semakin comel terutama mata hitamnya yang besar, hitam dan berkilau.

Menerusi kapsyen yang ditulis, Fatima ada bertanya kepada peminatnya samada mereka berpuasa ataupun tidak dan mengatakan dirinya berpuasa hari ini. Kapsyen yang ditulis membuatkan peminatnya rasa terhibur memandangkan apa yang ditulis tidak sama dengan apa yang dilihat pada gambar tersebut.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian tersebut meraih perhatian peminatnya. Rata-rata peminat Fatima men1nggalkan komen yang cukup menghiburkan dan menggamit hati mereka yang membacanya. Tidak kurang juga yang mengucapkan happy 7 months buat Fatima.  Antara komen-komen peminatnya :

” Love you baby fatima syg.. Fatima mamam ape tu ?.. Awal dia berbuka ya.. Happy 7 months Fatima.. Semoga menjadi anak yang solehah dan penyejuk hati Mommy dan Daddy.. ” 

” Alahai comel sgt.. bolat matanya.. Takpe Fatima.. Kalau termakan tak bat4l puasa.. Happy 7 months Baby Fatima Aisya..  Selamat berbuka Fatima.. ” 

Aah.. Puasa ya.. Memang tak com0t langsung kat mulut tu.. Ouhh… Aww.. Look at her eyes.. Sparkling.. Mommy shooting daddy jaga.. Habis com0t mulut Fatima hahaha.. “

 ” Alaaa puasa ye…berbuka awal la tu…happy 7 months sayang.. semoga mbesar dgn sihat.. ceria.. pintar dn cerdas.. love u.. ” 

” Waalaikumsalam Fatima sayang.. Puasa ke tu ? Awal buka ek.. Happy 7 month Fatima sayang.. Semoga membesar dengan sihat dan Semoga menjadi anak yg solehah buat mommy and daddy.. ” 

” Masyaallah u r adorable dear Nur Fatima Aisya… Happy 7 months n may Allah bless u always.. Amiin.. Falling in love with her eyes so beautiful.. ” 

” Ni mesti gambar fatima lepas berbuka puasa kan.. Comelnya.. Perfect combination of mommy n daddy sgt ni Fatima.. Ini mesti daddy yg post sbb daddy tag mummy.. ” 

Semakin membesar, terserlah kecomelan wajah Fatima yang semakin mirip dengan daddynya, Fattah. Fatima sangat beruntung mempunyai ibu bapa dan peminat yang sangat menyayangi dirinya. Didoakan semoga Fatima menjadi anak yang solehah dan membahagiakan keluarganya. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife, IG Fattah Amin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..