” Paling berselera, paling puasa budak kecik ni.. ” – Netizen

Video Gelagat Alisa Aisyah Menjamu Selera Ketika Berbuka Puasa Raih Perhatian Netizen. Wah Bukan Main Berselera Sungguh Alisa Makan. Eh Puasa Ke Tu, Sampai Licin Pinggan. Comel Je Walaupun Muka Com0t Dengan Makanan !!

Gelagat Alisa Aisyah sememangnya sering menjadi perhatian di media sosial. Apa sahaja yang dikongsikan pasti menarik perhatian ramai. Boleh dikatakan peminat Alisa sering menantikan video-video comel Alisa.

Meninjau ke akaun Instagram Nani Rostam, satu video Alisa telah dikongsikan. Ia merupakan akaun Instagram ibu kepada Hanis Zalikha. Video yang berdurasi 1 minit 37 saat ini memaparkan Alisa sedang menjamu selera.

Video tersebut dirakamkan ketika berbuka puasa di rumah ibu Hanis Zalikha tempoh hari. Alisa dilihat sangat berselera menjamu makanan yang dihidangkan kepadanya. Eh, macam dia pula yang puasa kan.

Sesekali abang Alisa, Yusuf Iskandar datang makan bersama Alisa namun Alisa tetap sambung makan. Apabila ditanya adakah makanan tersebut sedap, Alisa menganggukkan kepalanya tanda makanan tersebut sedap.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian video ini telah mendapat pelbagai komen daripada netizen. Rata-rata netizen ger4m melihat selera makan Alisa. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Ad0i, Rasa nak tolong ikatkan rambut dia.. hahahhaa kita plak yg r1mas.. Paling sellera, paling puasa dak kecik niii.. “

” Berseleranya makan. Ger4m jek tengok budak comey ni. Between, besar ye rumah Hanis dan Hairul ni Aunty, siap ada lift .. “

” Eeee chomeiinyaa.. Mashallah macam baby doll cucu perempuan mu itu.. mewarisi kecantikkan embahnya giteeeeew.. “

” Alahai comei nya dia.. berselera tgk Alisa makan.. alolo comeyyy wlpn com0t.. Tok mama masakk sedapp.. untung Alisa & yusof.. “

” Eee bambam ni.. kuat makan.. pipi dia ger4m tengok. comel sangat alisa ni.. berselera pulak tu makan.. sedap ye.. “

Mesti makanan yang dimasakkan oleh nenek Alisa sedap-sedap belaka. Sebab itu Alisa sangat berselera menjamu makanan. Sampai licin pinggan makan Alisa tu ye. Comel sangat walaupun muka com0t dengan makanan.

Ger4m melihat kecomelan Alisa. Semakin Alisa membesar semakin banyak gelagatnya yang mencur1 perhatian. Semoga Alisa Aisyah membesar menjadi anak yang baik, taat kepada ibubapa dan menjadi anak yang berjaya di dunia serta di akh1rat.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nani Rostam, Hanis Zalikha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..