” Lawanya mama akak.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Arw4h Ibu Dan Bapa, Wajah Ibu Sabrina Ali Raih Perhatian Ramai. Cantik Dan Seiras Pelakon Hindustan !!

Nama Sabrina binti Ali Dad Khan sudah tidak asing dalam dunia seni. Sabrina merupakan seorang pelakon yang terkenal dengan watak di televisyen dan filem. Sabrina juga merupakan anak saudara penerbit filem terkenal, Datuk Dr. Yusof Haslam dan sepupu kepada Syamsul Yusof.

Menerusi akaun Instagram, Sabrina telah berkongsi gambar keluarganya. Dalam gambar tersebut merupakan arw4h ibu dan bapanya serta adik-beradiknya. Rasanya ini kali pertama Sabrina berkongsi gambar ibu dan bapanya.

Dengan kapsyen ‘ Salam Nuzul Al-Quran, Al Fatihah ‘, pastikan Sabrina merasa rindu akan kedua orang tuanya itu. Perkongsian ini telah meraih lebih 2000 jumlah tontonan sehingga kini dan wajah ibu Sabrina telah mencur1 perhatian peminat.

Ramai yang memuji kecantikan ibu Sabrina dan ada yang menyatakan wajah ibunya seiras pelakon Bollywood iaitu Dimple Kapadia. Namun apa yang pasti, wajah Sabrina sememangnya mewarisi kecantikan ibunya.

Rata-rata netizen memuji kecantikan ibu Sabrina dan ada juga menyatakan wajah adik-beradik lelaki Sabrina seiras anaknya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Sabrina_ali_dad_khan muka ur brother macam muka anak you babe. Mamy sis cantik macam dimple kapadia.. “

” Maaf jika tersilap cuma nak tanya je, mana satu ya sis.. abang Zulkifli yang pernah berlakon suatu ketika dulu? “

” Beautiful family.. Yang depan tu seiras model seangkatan dengan Edika Yusof kalau tak silap saya.. Cantik cantik semua.. “

” Lawanye mama akak patut lah semue anak anak cntik dan hemsem.. Muka sebijik dengan your mom cantik.. “

” Salaam Nuzul Al- Quran my darling sis. Al Fatihah to abbah… may Allah bless him with jannah.. al fatihah.. “

” Comel yg lelaki dpn tu muka mcm anak awak yg lelaki tu. Yg sorg tu macam muka twins copy paste. Awww so cute. So sis yg bongsu ya.. “

Ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi. Ibu dan bapa Sabrina sememangnya memiliki rupa paras yang cantik dan handsome. Disebabkan itu anak-anak mewarisi genet1k mereka. Semoga Sabrina berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sabrina Ali

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..