” Lawak la Mirul ni, hilang stresss berdekah tengok si Mirul ni.. ” – Netizen

Video Ain Edruce Membuat Massage Pada Muka Suaminya, Amirul Hafiz. Redha Je Mirul Tadah Muka, Sampai Bergeg4r Kepala Mirul Dibuatnya. Dah Tak M4lu-M4lu Sekarang Mirul. Lawak Ayat Spontan Yang Keluar Dari Mulut Mirul Tu, Haha !!

Pengacara cantik Ain Edruce yang kini sedang berbadan dua semakin cantik dan berseri-seri wajahnya. Sering membuat video yang mencuit hati bersama suaminya, Amirul Hafiz, gelagat suami isteri ini mendapat perhatian peminat.

Amirul yang selalu terlihat m4lu-m4lu ini dan Ain yang bec0k mulutnya ada sahaja idea untuk dijadikan content dan dimuatnaik ke saluran Youtube miliknya. Setiap kali dikongsikan video mereka, ayat Amirul pastinya menggeletek hati peminat.

Meninjau akaun Instagram Ain Edruce, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Ain membuat urutan muka kepada Amirul. Dengan paparan gambar tertulis Japanase Facial Massage ditepi video, Ain mempraktikkan semua steps yang ditunjukkan di situ.

Amirul dengan muka redha mengikuti sahaja semua permintaan sang isterinya ini. Sampai bergeg4r habis kepala Amirul dengan urutan Ain. Apa yang mencuit hati adalah ayat spontan yang keluar daripada mulut Amirul.

Jom tonton video di bawah :

Wah Amirul sudah semakin petah dan pandai mengenakan Ain balik nampaknya. Peminat juga terhibur dengan aksi mereka ini dan antara komen-komen peminat :

” Wah Amirul dah banyak cakap lah. Bergeg4r otak Amirul haha, adoi la lawak betul laki Ain ni.. Sporting je layan perangai g1la -g1la Ain tu.. “

” Wah ada kemajuan la Mirul, banyak cakap dah. Tak pernah tak kelakar la laki bini ni, terhibur betul tengok. H1lang stress, berdekah tengok si Mirul ni.. “

” Lawak la Mirul ni, ke mana u perg1, ke mana u h1lang haha. Terngiang ngiang lak kat telinga ni, Ad0h help me.. “

” I jadi tikus putih ni dalam makmal awak haha. Mirul ni lawak la, ayat bergegar otak tu memang selamber betul.. “

” Amirul ni pun boleh tahan lawak eh, tak boleh tahan gelak dengan ayat si mirul ni. Haha gegar otak tu tak menahan.. “

” I jumpe Jepun ni, siap dia hahha lucu la Mirul. Cant imagine if there gonna be 2 ain’z.. (ain : ur wife n ain’z junior : bb). ab1sla mirul but love so much to watch both of u.. “

” Ad0i awat lawak sungguh ni, tak pernah tak lawak bila ada Mirul ni haha. Tak boleh move tengok part ni, serius lawak. Sabar je la Mirul haha.. “

Memang sesuai sangatlah Ain dengan Amirul ni, makin lama makin terserlah perangai lawak Mirul ini. Makin bertambahlah peminat Mirul lepas ni. Apa pun, semoga Ain dan Amirul sentiasa gembira dan dipermudahkan untuk menimang cahayamata nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ain Edruce

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..