” Dilahirkan dengan ujian mempunyai seorang Abah yang kurang sihat.. ” – Datuk Nurul Zahid

Datuk Nurul Zahid Kongsi Gambar Dan Video Sempena Hari Lahir Anak Saudaranya, Milla. Namun Perwatakan Adik Lelaki Datuk Nurul, Ayah Kepada Milla Buat Ramai Seb4k. Allah, Sed1h Tengok Last Video Tu !!

Bagi mengikuti Datuk Nurulhidayah Ahmad Zahid mesti tahu, dirinya sering berkongsi cerita mengenai arw4h madunya di Instagram. Namun pada kali ini, Datuk Nurul berkongsi satu cerita yang pasti membuat sesiapa sahaja membaca akan menjadi seb4k.

Baru-baru ini, sempena hari lahir anak saudara perempuan Datuk Nurul, iaitu anak kepada adik lelaki Datuk Nurul iaitu Milla telah menyambut ulang tahun kelahirannya yang ke- 5 tahun. Majlis tersebut diraikan bersama sanak saudara yang lain di rumah.

Namun, menerusi penulisan Datuk Nurul, anak saudaranya ini merupakan kanak-kanak yang sangat memahami kerana dirinya dilahirkan pada ketika abahnya kurang sihat kerana telah mengalami keceder4an otak ak1bat kem4langan dan telah hilang ingatan.

Kongsi Datuk Nurul lagi, Milla dari kecil telah diajar oleh ibunya (adik ipar Datuk Nurul ) untuk membantu mengurus abahnya. Paling seb4k, cita-cita Milla adalah ingin menjadi seorang doktor untuk menjaga abahnya nanti apabila sudah dewasa.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang turut menjadi seb4k membaca perkongsian cerita oleh Datuk Nurul dan melihat gambar Milla bersama Abahnya ketika sambutan hari lahirnya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Subhanallah, anak yg solehah dan bijak.. ” – Datuk Siti Nurhaliza

” Ya Allah, seb4k tgk abahnya xde ekspresi mcm tu. Semoga Allah terus bg Milla kekuatan dan kesembuhan buat abah Milla.. “

” Ur caption made me cry.  Milla dan adik anak yg bijak, maklong doakan Milla berjaya menjadi seorang doktor muslim yg di segani, anak solehah ibu dan abah. Happy 5th birthday sayang.. “

 ” Milla anak hebat. Aunty doakan Milla berjaya dunia akhirat. Buat abah Milla, Allah syg awak, semoga cepat sihat. “

” Allah, berat ujian anak kecil ni, nampak 1001 kekuatan ada pada Milla, selamat hari lahir sayang.. “

” Sed1h saya baca penulisan Datuk Nurul, selamat hari lahir Milla, insyaAllah, Milla pasti berjaya nanti, semoga segala yang Milla impikan akan menjadi kenyataan.. “

” Allahuakbar, seb4k sy baca. Semoga Milla jd anak yg solehah dan tercapai cita-citanya menjadi doc untuk jaga Abahnya.. “

Netizen bertanyakan soalan kepada Datuk Nurul tentang abah Milla

Milla anak yang Allah berikan kekuatan sejak dari kecil, umur sebegini dia dah didug4. Hebat anak ini, semoga Allah pelihara Milla dan seluruh keluarganya. Selamat hari lahir Milla yang ke- 5 tahun, semoga menjadi anak yang solehah ya sayang.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Nurulhidayah Ahmad Zahid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..