” Ala-ala kalau Cik B dengar mesti tersipu-sipu m4lu dia, hehe.. ” – Netizen

Video Pelakon Kacak, Aniq Suhair M4lu-M4lu Ketika Diusik Dengan Cik B Oleh Penyampai H0t FM. Amb0i Aniq, Ucapan Untuk Cik B Tu Bukan Main Sweet Lagi Yer. Bersemut Habis !!

Finalis Hero Remaja bernama Aniq Suhair ini semakin menyerlah bakat lakonannya. Bermula dengan drama Lelaki Lingkungan Cinta, lakonan Aniq kini dapat ditonton menerusi drama Tidak Sempurna Mencintaimu yang bersiaran di saluran TV3.

Meninjau akaun Instagram Hot FM, telah dikongsikan video yang memaparkan temubual bersama pelakon drama ini iaitu Aniq dan Intan Najuwa di slot Geng Pagi H0t bersama Mark Adam, Fizie dan Riena Diana.

Banyak soalan ditanya kepada pelakon muda ini dan salah satunya Aniq memperdengarkan sedikit nyanyiannya membawakan lagu Durja nyanyian asal Khai Bahar. Wah boleh tahan juga lunak dan sedap suara Aniq ini.

Ditanya tentang Cik B, Aniq memuji dan mengatakan Cik B seorang yang baik. Riena dan Fizi bertanyakan samada Aniq ada hati pada Cik B atau tidak. Amboi soalan cepu emas betul Fizi ni dan Aniq diminta memberi ucapan untuk Cik B.

Jom tonton video di bawah :

Meriah betul konti dengan gelagat Aniq dan para penyampai H0t FM ini. Part yang mengenai Cik B tu tersenyum-senyum m4lu pulak Aniq ye. Antara komen-komen peminat :

” So sweet , cik bbb. Dia rindu cik b tapi aku pulak yang senyum pehal. Tetiba minat budak ni pulak, cute jer.. “

” M4lu m4lu pulak, too cute too handle. Sweetnya cik b. Ala-ala kalau cik b dengar mesti tersipu-sipu m4lu dia hehe.. “

” Sweetnya, rindu Aniq. Aku pun tiba2 minat budak ni. Belakon tak kekok. Tenang2 je. All the best dik aniqshr , moga dapat banyak job berlakon.. “

” Wah sedap suara, budak ni memang pandai berlakon. Suka tengok, baru teringat dia ni macam muka pelakon Korea.. “

” Fames nanti, ada rupa dan berbakat besar. puas tgk dia mengam0k kat meja makan tu.. ger4m btol kat melissa.. “

” Tadi dengar dekat radio yang aniqshr cakap dekat cikb i miss you hehe. Comel Aniq ni.. “

” Sedapnya suara Aniq, tak boleh cari makan la Khai Bahar lepas ni hehe. Nyanyi pun comel, Aniq ni 1 hari akan jadi macam Fattah Amin.. “

Bak kata Aniq, dia dengan Cik B hanya kawan dan biasalah rindu pada kawan-kawan. Lagi-lagi dengan perangai Cik B yang happy go lucky dan peramah itu. Semoga Aniq terus maju jaya dan menjadi salah seorang pelakon pelapis yang bersinar di masa hadapan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hot FM, IG Aniq Suhair , IG Cikb

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..