” Aww dah sar4t eh Sari, comel je ibu hamil ni.. ” – Netizen

Sari Yanti Kongsi Gambar-Gambar Ketika Sambutan Ulangtahun Kelahiran Anaknya, Dariya Inara. Namun Baby Bump Sari Jadi Tumpuan Peminat. Semakin Berseri-Seri Sari Ni !!

Sekitar bulan Februari yang lalu, Sari ada berkongsikan gambar bersama Scha Alyahya dan pada waktu itu, peminat ramai yang menyedari perbezaan pada sus0k tubuh Sari. Rupanya Sari sedang hamil lagi malah Sari juga memberitahu kehamilannya ini ketika sesi Ask Me Question bersama peminat di ruangan Instastory miliknya sebelum ini.  

Hari ini tanggal 25 April merupakan hari ulangtahun kelahiran anak perempuan Sari Yanti dan Jep Sepahtu, Dariya Inara. Dariya yang genap 3 tahun usianya ini disambut dengan meriah walaupun hanya di rumah bersama keluarga.

Meninjau akaun Instagram Sari Yanti, telah dikongsikan beberapa keping gambar mereka sekeluarga ketika majlis ini berjalan. Sari juga turut mencoret ucapannya untuk Dariya dan mendoakan segala yang baik untuk puteri tersayang.

Sari yang memakai busana kaftan yang menggabungkan warna putih dan hitam nampak berseri-seri. Khidir yang diduk0ng oleh Sari nampak lena sekali di atas pangkuan mamanya ini. Dalam gambar ini juga, jelas kelihatan baby bumb Sari yang sudah semakin besar itu.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian Sari ini dib4njiri ucapan selamat hari lahir daripada peminat untuk Dariya. Ramai juga yang menyedari baby bumb sari dan ianya menjadi tumpuan peminat. Antara komen-komen mereka :

” Yang tudung hitam tu macam anak sulung, muda selalu hehe. Anak-anak lepas ni besar dari mama la.. Aww dah sar4t eh Sari, comel je ibu hamil ni.. ” 

” Wah kakak, preggy lagi ya. Congrats, beautiful family. Happy birthday Dariya. semoga menjadi anak yang solehah.. “

” Wah nampak baby bumb di situ. Kejap je nak masuk anak kelima, mama nya macam bud4k sekolah je tengok. Muda dan cantik.. “

” Tengok sekali imbas nampak macam kak Sari dukung dariya hehe. Semua comel-comel anak anak kak Sari ni. Happy family, lepas ni bertambah lagi ahli.. “

” Ramai pasukan Sari, mengandung lagi tu tahniah Sari. Mama nya dah macam adik beradik dengan anak-anak. comel je.. “

” Comei jer sariyanti kat celah tu macam anak2-anak jep jer. Macam sebaya dengan anak-anak je, mamanya tu tingkatan berapa hahah.. “

” Kak Sari keciknya, cute betul. Makin nampak baby bumb tu, tak lama lagi dapat baby lagi la yeayy. Mengandung pun cantik Sari ni.. “

Memang tak pernah tak cantik Sari Yanti ni, dengan tubuhnya yang kecil memang membuatkan Sari sentiasa nampak muda. Pastinya lebih meriah keluarga Sari dan Jep dengan kehadiran orang baru nanti. Apa pun, semoga segala urusan Sari sepanjang hamil dipermudahkan sehingga selamat melahirkan nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sari Yanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..