” Comelnya anak Randy, gebu macam mama nya.. ” – Netizen

Wajah Terkini Cahayamata Pertama Randy Pangalila, Blair Willow Pangalila. Wah Banyak Mewarisi Wajah Mat Saleh Ibunya Ni. Putih Gebu, Comel !!

Aktor kacak dari negara jiran Indonesia, Randy Pangalila antara pelakon yang mencipta nama di Malaysia. Mendirikan rumahtangga dengan gadis cantik berasal dari Kanada, Chelsey Frank, pasangan ini sudahpun dikurniakan seorang cahayamata.

Tanggal 24 Mar 2021 menjadi tarikh bersejarah untuk pasangan ini apabila bayi perempuan mereka selamat dilahirkan. Menamakannya sebagai Blair Willow Pangalila, bayi ini mewarisi wajah cantik Chelsey.

Randy juga berkongsikan banyak gambar ketika saat isterinya ini berada di dewan bed4h dan wajah baby Blair sejurus dilahirkan. Kini sudah sebulan berlalu, meninjau entry terkini di akaun Instagram Randy, sekeping gambar terkini Randy bersama baby Blairtelah dimuatnaik.

Blair semakin chubby dan comel wajahnya serta nampak putih kemerah-merahan. Randy menulis di kapsyennya mengucapkan ‘ happy 1 month ‘ untuk anaknya ini. Dagu pun sudah nampak berlapis, cute sangat baby Blair ini.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah baby Blair ini mendapat perhatian ramai peminat dan sehingga kini sudahpun mencatatkan lebih 29 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen mereka :

” Happy 1 month Blair, looking so good Dad dan baby Blair. Dari saya kuliah sampai hab1s kuliah, muka Randy tetap sama tak berubah.. “

” Comelnya baby Blair, happy 1 month dear beautiful baby.. Why is she adorable, gebu baby nya Randy.. “

” So cute baby Blair, pretty just like mommy. Pretty cutes baby girl, ‘n h0t daddy, where is her mommy, happy ever after for u three.. “

” Cantik bangat kak randy baby blair nya. Cantik sama seperti mama nya. Happy 1 month Blair and always healthy.. “

” Congrats Rand and Wife.. welcome aboard little baby Blair. such a cute baby, mini Randy dan Chelsey.. “

” Ya ampun, cantik banget baby nya. Tahniah Randy sudah jadi ayah. Ayahmu dari zaman remaja sampe skrg gak berubah nak. congrats atas kehadiran malaikat kecil nya, bahagia selalu idola.. “

” Comelnya anak Randy, cepat je dah genap 1 bulan. Gebu persis mama nya, like mother like daughter.. moga sihat selalu baby Blair.. “

Seperti kata pepatah, mana tump4hnya kuah jika tidak ke nasi. Gabungan wajah Randy dan Chelsey yang membuatkan Baby Blair nampak cute. Semoga Baby Blair membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Randy Pangalila

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..