” Cantiknya mama dia, l thought it was you.. ” – Netizen

Erynne Erynna Muatnaik Gambar Ibunya Semasa Muda Yang Mendukungnya Sewaktu Kecil Raih Perhatian Peminat. Wahh, Muka Erynne Memang Sama Macam Ibu, Seiras Sangat !!

Sebut sahaja nama Erynne Erynna, pasti ramai mengenali dirinya. Membina nama dalam dunia lakonan sejak dari kecil lagi, Erynne masih lagi aktif berlakon sehingga kini. Dia juga rajin mengemaskini akaun media sosialnya.

Menerusi akaun Instagram, Erynne telah memuatnaik sekeping gambar ibunya semasa muda. Gambar tersebut memaparkan dirinya yang masih bayi didukung oleh ibunya. P0sting Erynne ini merupakan luahan perhargaan untuk ibunya.

Erynne meluahkan rasa syukur dan sayang buat ibunya yang banyak memberi peng0rbanan dalam membesarkannya dan adik-beradiknya yang lain. Erynne mendoakan semoga ibunya sentiasa dilindungi oleh Allah SWT.

Perkongsian ini telah meraih perhatian peminat yang mengikuti akaun Instagramnya. Mereka menyatakan wajah Erynne sangat seiras dengan ibunya dan wajahnya semasa kecil pula sangat seiras dengan anaknya, Medinah.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen memberikan komen dengan simbol love sebagai tanda sayang. Antara komen-komen yang lain ialah :

” Saya nampak muka awak masa baby sama macam your baby’s laaa… Muka u dulu sama macam ur baby skg… Comel.. cantiknya mama dia.. “

” So so beautiful, Just like you rite now carrying ur bby.. at the 1st glance, i thought it was you ¬†so pretty just like your mama.. “

Nampak seiras kan wajah Erynne dan ibunya? Nampaknya Erynne mewarisi wajah dan kecantikan ibunya. Begitu juga anak Erynne iaitu Medinah yang mewarisi wajah Erynne pula. Ketiga-tiganya memilki bentuk mata yang sama.

Kami di Berita Kopak juga mendoakan semoga ibu Erynne sentiasa  berada dalam keadaan sihat sentiasa. Buat Erynne pula semoga sentiasa berbahagia bersama keluarga dan terus berjaya dalam karier seni.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erynne Erynna

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..