” Beli di mana spek tu, semp0i sebelah petak sebelah bulat.. ” – Netizen

Suami Sheila Rusly, Jinggo Kongsi Video ‘ Then Vs Now ‘ Keluarganya, Namun Ramai Yang Tertarik Melihat Spek Yang Dipakai Oleh Jinggo. Nampak Lain Dari Yang Lain !!

Sheila Rusly satu nama yang boleh dikatakan sangat hebat dalam dunia penerbitan drama. Malah hasil kerja syarikat penerbitan bersama suaminya, JS Picture buat ramai yang meminati hasil drama-drama terbitan produksi mereka ini.

Bahkan meskipun bergelar seorang pelakon, penerbit, Sheila turut mempunyai perniagaannya menerusi restoran makanan. Bagi yang mengikuti Sheila di akaun Instagram pasti tahu, dia seorang yang tidak lokek untuk berkongsi resepi-resepi masakan menarik kepada umum.

Meninjau di akaun Instagram suami Sheila iaitu, Jinggo atau lebih dikenali sebagai Tok Sidang telah berkongsi video yang memaparkan gambar perbezaan dirinya bersama isteri dan anak-anak pada satu masa dahulu dan kini.

Kongsi Tok Sidang, dia telah mengambil video tersebut menerusi idea anak keduanya, Mika.  Namun bagi Tok Sidang, video yang dibuat oleh Mika kelihatan berada dalam mood gembira namum perkongsian video yang dibuat oleh Tok Sidang dilhat seperti mood sed1h mungkin kerana melihat anak-anak telah pun dewasa.

Tonton perkongisan video tersebut di bawah ini :

Perkongsian video oleh Tok Sidang itu telah menarik perhatian warga netizen dan ramai memberikan komen bahawa wajah Tok Sidang tidak banyak berubah seperti dahulu. Namun, ada juga yang perasan akan spek yang digayakan Tok Sidang dalam gambar nampak lain dari yang lain.

” Assalamualaikum Tok Sidang,  baru perasan ye spek mata tu sebelah petak sebelah lagi bulat, memang style betul.. “

” Dari dulu sampai sekarang, wajah Tok Sidang lah yang tak ade beza, yang lain nampk berubahan, hehe.. “

” Maintain muda lagi tu Tok Sidang, saya tahu napa Tok Sidang sed1h, sbb tngok anak-anak dah besar kan, nanti smua dah kwen.. “

” Sed1h sbb anak2 makin membesar, esok lusa dah kawin pastu dah ade kehidupan dgn kluarga sendiri. Tinggal Tok Sidang dgn mama Shiela, kjp je kan masa skrg anak-anak membesar.. “

” Baru perasan spek Tok Sidang bulat petak so cool beb, hehe Tok Sidan jgn sed1h-sed1h ye, happy happy lah selalu.. “

” Beli di mana spek tu, semp0i sebelah petak sebelah bulat, tak pernah lagi saya jumpa, hehe berkenan lah pula.. “

” Keluarga bahagia, semoga kebahagia kalian kekal hingga ke syurga, biasalah bila dah umur meningkat ni, cepat touch1ng skit.. “

‘Rare’ betul spek Tok Sidang tu, ramai pula perasan dan bertanya mengenai spek tersebut. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga keluarga Tok Sidang sentiasa bahagia bersama dan akan kekal hingga ke jannah, aamin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG  Sheila Rusly, Tok Sidang Jinggo

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..