” Ad0i ayah pun, suka menyakatlah. Kes1an adik yea.. ” – Netizen

Video Shukri Yahaya Mengusik Anaknya, Maleiq Mikayl. Ad0ilah Ayahnya Pun, Kuat Betul Menyakat Sampai Ternganga Dan Telan Air Liur Maleiq Tengok. Muka Ameena Pun Lucu Tengok Perangai Ayahnya. Masuk Air Lah Shuk !!

Gelagat pelakon lelaki pujaan ramai, Shukri Yahaya yang suka membuat lawak mula menjadi tumpuan peminat baru-baru ini apabila video live nya di Instagram bersama Sharnaaz Ahmad tular di media sosial.

Malah terdahulu juga, gelagat Shuk yang mengusik anak sulungnya, Aaira Ameena dengan lagu spontan kerana tidak berpuasa juga mencuit hati peminat. Tidak hanya dengan kawan-kawan, di rumah Shuk jenis yang ‘masuk air’ rupanya.

Meninjau akaun Instagram Shukri.Kylez.Emma, telah dikongsikan beberapa video pendek daripada beberapa posting yang berbeza memaparkan gelagat Shuk mengusik anak lelakinya, Maleeq Mikayl. Untuk makluman, Maleeq kini sudahpun berusia 9 bulan.

Dalam video ini, kelihatan Maleeq yang sedang duduk dalam baby walker sementara Shuk berada di tepi Maleeq dan makan biskut. Maleeq yang teruja melihat biskut di tangan Shuk membuat reaksi wajah terliur yang menghiburkan.

Menyedari Maleeq sedang melihat, Shuk sengaja menunjukkan biskut itu dan terus memasukkannya ke mulutnya. Alahai kes1an Maleeq sampai ternganga tengok ayah makan biskut, nasib tak menitik air liur haha.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Maleeq dan Shuk ini mendapat respond daripada peminat. Shuk ni kalau tak mengusik memang tak sah, meriahlah rumah ada ayah ceria sebegini. Antara komen-komen peminat :

” Bulat je mata si kakak perati, haha comel g1la muka kakak tu. Anak-anak depa memang comel comel semuanya.. “

” Cantik reaksi kakak tercengang terus haha. Gig1t je dik tangan ayah awak tu,ter0k benor ayah buat anak dia macam tu. Sian Maleeq haha.. “

” Ad0i ayah pun, suka menyakat lah. Kes1an adik yea ayah usik camtu. Meh sini la kat auntie nk suap Maleeq makan. ayah nak4l betul kuat menyakat sangat.. “

Makin besar makin comel si Maleeq ni, reaksi muka tu memang buat peminat kes1an melihatnya. Dapat tengok sahajalah ayah makan jajan. Bak kata Tya macam mana lah anak tak suka makan jajan, ayahnya pun ketua makan.

Bayi sebesar Maleeq ini, semua benda nampak sedap dan menarik minat. Apa pun, gurauan sebegini pastinya ramai ibu bapa yang lakukan pada anak sekadar berhibur dengan anak-anak. Semoga Shuk sekeluarga terus ceria dan bahagia bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shukri.Kyles.Emma, IG Shukri Yahaya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..