” Ger4m pipi lubang ni, comel.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Zahirah MacWilson dan Aiman Hakim Ridza Cur1 Perhatian Ramai. Amboi Isaac Raaes Sampai Kerut-Kerut Kening Tu. Comel Sungguh !!

Tanggal 5 Januari lalu Zahirah MacWilson selamat melahirkan anak sulungnya Isaac Raees di Australia. Setelah melahirkan, Zahirah dan suaminya, Aiman mula bersedia berkongsi gambar anak kepada umum setelah dua bulan Isaac dilahirkan.

Meninjau ke ruangan Instagram Zahirah, satu perkongsian telah dimuatnaik memaparkan video terbaru anaknya sedang dipegang oleh seorang ahli keluarga mereka. Isaac sedang memandang ke arah kamera mengenakan pakaian berwarna putih.

Ketika video Isaac direkod, kelihatan muka Isaac yang comel dengan pelbagai reaksi. Amboi bukan main lagi saat putera comel Zahirah dan Aiman mengerutkan kening, macam banyak sangat benda yang difikirkan olehnya.

Sekejap sahaja masa berlalu, kini Isaac berusia tiga bulan dan semakin membesar. Melihat kepada raut mukanya juga kelihatan banyak yang mewarisi oleh wajah kacak daddy tersayang. Pastinya apabila dewasa kelak kacak orangnya.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

Video Isaac ini menerima banyak tanda suka. Ramai yang ger4m dengan kecomelan anak selebriti Zahirah dan Aiman ini. Rata-rata memberikan komen pujian kepada posting ini:

” Kening tu selalu dikerut2kan banyak pikir ke.. ger4mm pipi lobang Ni.. Cmlny snyum ada lesung pipit.. “

” MashaAllah cute baby.. Comey lesung pipit tu encem aihh.. Kening tu yg mhai hensem boy.. ger4m.. “

” Suka tgok dimple dia muncul hahaha comey dooh dale je.. ledung pipi tu.. hndsome sangat.. “

” Memang macho sangat ni.. Chomel.. ening tu tak tahan tgk.. Comey ade lesung pipit lgi.. Cute lh baby boy.. “

” Baby ni mmg luarbiasa comelnye ger4m geget.. Terus melting Daddy tgk awak senyum.. So cute.. “

” So cute.. ada dimple lagi .. omg dh besar ni for sure handsome like daddy.. Abislaa daddy aiman saham Turun.. ker anak dah.. haa.. “

Untuk info tambahan, selain mukanya yang comel, kulitnya yang gebu dan matanya yang bulat, lesung pipit di wajah Isaac juga menjadi perhatian ramai sehingga ramai yang terpaut dan suka melihat bayi kelahiran Australia ini.

Keletahnya yang comel juga pasti akan dinanti-nantikan oleh pengikut dan peminatnya. Apa-apa pun kami di Beritak Kopak mendoakan semoga Isaac membesar menjadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG zahirahh_aimann, zahirahmacwilson

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..