” Bulatnya mata, seronok tengok cartoon lah tu yer.. ” – Netizen

Video Anak Fazura, Nur Fatima Aisya Sedang Menonton Video Nyanyian Kartun ‘Baby Sh4rk’ Cur1 Perhatian Peminat. Amboi Suka Betul Fatima Dengan Lagu Ni Yer !!

Meninjau di akaun Instagram Fattzurarangers telah berkongsi satu video yang memaparkan gelagat puteri kesayangan Fazura dan Fattah Amin, Nur Fatima Aisya yang sedang leka menonton video nyanyian cartoon ‘baby shark’  di paparan skrin telefon.

Perkongsian video itu sebenarnya diambil ketika pertama kali Fatima kali pertama keluar bersama kedua ibu bapanya untuk sh00ting di KLCC.  Melihat gaya Fatima ini semestinya telah menarik perhatian ramai kerana gelagat Fatima yang begitu comel.

Meskipun baru bayi, Fatima juga turut mempunyai peminatnya yang tersendiri yang sering mengikuti perkembangannya dan jangan tak sangka, populariti Fatima juga setanding seperti kedua ibu bapanya yang bergelar selebriti terkenal.

Fatima yang dipakaikan baju kembang berwarna pink serta hiasan sepit rambut turut berwarna sedondon menaikkan lagi seri kecomelan Fatima. Malah jika dilihat, Fatima ini memiliki mata yang cantik dan badannya yang m0ntel membuatkan sesiapa sahaja melihatnya pasti merasa ger4m.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat gelagat Fatima yang seronok menonton video kartun tersebut dan memuji kecomelannya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Bulatnya mata, seronok tengok cartoon lah tu yer si manis. Dah 6 bulan umur Fatima, makin comel gayanya tu.. “

” Amboi, comel betul baby Fatima ni, macam lah dia faham apa yang dia sedang tonton tu, terhibur sangat la yer.. “

 ” Halah bijak betul gaya Fatima ni, comel lah anak Fazura dan Fattah ni, semoga membesar dengan sihat yer.. “

 ” Happynya dia, suka lah tu dilayan bagaikan puteri. Mesti seronok kan dapat jalan-jalan tengok orang ramai sekeliling.. “

” Alololo dah besar dah dia, rasa macam baru je dilahirkan, b4mb4m betul badan Fatima, sihat dengan jayanya si comelnya.. “

” Untung lah dapat duk0ng Fatima ni, ger4m ja tengok sebab comel sangat, Alhamdulillah rezeki Fazura dan Fattah.. “

” Kenapa cepat besar Fatima, tak puas lagi tengok Fatima tau. Nanti dah besar mesti cantik macam mommy  Fazura kan.. “

Comel betul lah gaya Fatima ni, patut lah ramai yang jadi ger4m tengok gelagat Fatima ni. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga baby Fatima akan terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah buat kedua orang tuanya, Aamin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG Fattzura Rangers, Fazura, Fattah Aamin, 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..