” Mar4h siapa tu, gar4ngnya dia.. ” – Netizen

Reaksi Muka Anak Amyra Rosli, Ayra Aryssa Yang Begitu Mencuit Hati. Amboi Ayrssa Garangnya Muka, Part Kening Tu Dah Macam The Rock. Comel Sangat !!

Lebih kurang seminggu sahaja lagi, anak kedua Amar Baharin dan Amyra Rosli , Ayra Aryssa bakal berusia setahun. Aryssa yang dilahirkan pada 1 Februari tahun lalu antara bayi yang sering mendapat perhatian peminat. Seperti abangnya Aqeef Anaqi, Aryssa juga mempunyai peminatnya yang tersendiri.

Meninjau akaun Instagram Aamyyraroslii ( akaun peminat Amyra ) , telah dikongsikan sekeping gambar Aryssa yang membuat reaksi wajah yang mencuit hati. Aryssa yang menarik muka masam turut menger0tkan keningnya. Amboi Aryssa comel sangat kening tu dah jadi berlekuk bentuknya bila mar4h.

Aryssa sering dikatakan peminat mirip seperti mommynya, Amyra. Sangat akrab dengan abangnya, Aqeef Anaqi, banyak gambar mereka dikongsikan kepada umum. Mewarisi kecantikkan wajah Amyra, Aryssa juga mempunyai akaun sosialnya sendiri yang dibukakan oleh Amyra dan Amar.

Melihat wajah Aryssa ini, memang sering Aryssa membuat wajah masam sebegini. Apabila senyum, manis seperti Amyra namun apabila masam juga masih tetap comel wajahnya itu. Mujur Aryssa pakai headband di kepala, kalau tidak rambut pacaknya tu pun tentu membuatkan Aryssa nampak lagi gar4ng.

Jom baca perkongsian di bawah :

Mimik muka Aryssa ini mendapat respon daripada peminat dan ada yang yang memuji Aryssa comel walaupun tanpa senyuman. Antara komen-komen mereka :

” Comel, mar4h ke tu. Mar4h siapa tu hihi, gar4ngnya dia. Apa masalah tu.. “

” Kenapa mas4m muka tu, comelnya dia. Kalau muka macam ni selalunya ber4k.. “

Perempuan bila muka masam mencuka begitulah rupanya. Lain orang lain gayanya, tapi gaya Aryssa itu memang cute sangat. Pastinya peminat sudah dapat membayangkan bagaimana rupa Aryssa dewasa nanti apabila mar4h, seperti mommy ada, macam daddy pun ada.

Muka gar4ng pun tetap dilihat peminat comel wajah si kecil ini. Muka tak puas hati Aryssa tu, abang Anaqi pun tak boleh lawan. Apa pun, semoga Aryssa membesar dengan sempurna, sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, menjadi anak yang solehah dan bijak pandai.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aamyyraroslii, IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..