“ Seri0us la tak boleh imagine, ulang video ni lebih 5 kali.. “ – Netizen

Video Thr0wback Fara Fauzana Kongsi Cerita Dan Ajuk Cara Dato’ Siti Nurhaliza Mar4h Seorang Security. Sampai Merah Muka Tokti Dengar Cerita Fafau, Mesti Comel Tokti Mar4h !!

Penyanyi tersohor Malaysia, Dato’ Seri Siti Nurhaliza seorang yang sangat dikenali dan mempunyai peminat tersendiri. Berperwatakan menarik dan sentiasa menghiburkan tanah air serta kurang k0ntroversi membuatkan dirinya sangat disayangi ramai.

Satu video thr0wback sempena ulangtahun kelahiran Dato’ Siti semalam telah dikongsikan di Instagram Dbilique. Video tersebut memaparkan Farah Fauzana atau Fafau dengan bersemangat menceritakan kisah Dato’ Siti Dato’ Siti menahan mar4h berhadapan dengan seorang security.

Penuh dengan gaya dan sedaya upaya Fafau mengajuk cara Dato’ Siti pada ketika itu. Dengan sp0ntan dan intonansinya sendiri, semuanya sangat fokus mendengar cerita Fafau sehingga membuatkan yang ada di situ terhibur dengan gelagat yang dilakonkan.

Apa yang lebih menarik perhatian, security tersebut tidak mengenali penyanyi popular Malaysia malah Dato’ Siti akur dan turun dari kenderaannya dan berjalan masuk dengan sendirinya. Alahai, comel je Dato’ Siti sampai merah-merah muka dengar Fafau bercerita.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

Perkongsian ini meraih banyak tontonan dan juga tanda suka. Malah, ada yang mengulangi video ini kerana lebih lima kali kerana aksi lakonan yang menghiburkan. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Serious laa.. Takleh imagine.. Saya ulang video ni lebih 5x.. Bnyk kali tgk episod ni.. Mar4h pun tetap comel kan kak iti.. Fafau ni kelakor Sanah Helwah..  “

” Cute lah Fafau punya action.. mcm boleh bygkan ctdk masa kejadian cute lah Fafau punya action.. mcm boleh bygkan ctdk masa kejadian.. “

” Share lagi cerita lagi sukaa dengar nyaaa.. Mar4h pun cantik kannn… Tak mengumbar kann.. That’s why I adore ctdk so much.. “

” Tapi yg selalu teringat masa sekolah tokti yg kejar budak nak4l tu langsung habuk tu… Mantap Share lah part tu comel tokti mengenang masa tu.. “

Sepanjang karier Dato’ Siti, pastinya ramai yang tidak pernah melihatnya mar4h. Dato’ Siti sering bersikap profesional untuk menyelesaikan masalah ataupun isu yang dilemp4rkan. Alahai pastinya Dato’ Siti kelihatan comel ketika mar4h.

Fafau punya action melakonkan situasi Dato’ Siti menahan mar4h memang betul-betul sampai. Ramai yang boleh membayangkan sewaktu kejadian yang dialami Dato’ Siti. Apa-apa pun semoga Dato’ Siti terus berjaya dalam kerjaya. Semoga urusan melahirkan zuriat kedua nanti dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG dbilique

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..