” Cutenya Andre dengan mata lent1k, sampai berker0t dahi tu.. ” – Netizen

Gambar Terbaru Wajah Anak Lelaki Farah Nabilah, Andre Omar Yang Semakin Comel. Amb0i Sampai Berker0t Dahi Senyum Ye Andre. Rambut Pun Ada Style. Cute Sangat !!

Farah Nabilah diketahui sudahpun bergelar ibu kepada seorang cahayamata lelaki Oktober tahun lalu. Zuriat sulung Farah dan Mohammed Amirul Yunus ini dinamakan dengan nama Andre Omar. Hasil tinjauan kami di Instagram Andre Omar, telah dikongsikan sekeping gambar terkini Andre yang sedang tersenyum.

Akaun sosial ini dikawal oleh Farah dan seperti artis lain, banyak gambar Andre sejak lahir dikongsikan di sini untuk tatapan peminat. Andre kini sudahpun berusia 3 bulan dan membesar dengan sihat sekali. Melihat akan gambar yang dikongsikan itu, wajah Andre sudah semakin berubah dari hari pertama kelahirannya.

Memiliki senyuman yang comel, mata Andre juga kelihatan lentik bulu matanya. Sudah pandai memandang ke arah kamera, gelagat Andre pastinya menceriakan hidup Farah dan Amirul. Walaupun kelahiran Andre seminggu lebih awal daripada tarikh jangkaannya dahulu, Andre kini sudah semakin chubby badannya.

Farah juga banyak berkongsi saat indahnya semenjak bergelar ibu di Instagram miliknya. Andre yang mewarisi kecantikan Farah dan ketampanan Amirul ini membuatkan wajahnya sering dipuji peminat. Iyelah mana tump4h nya kuah kalau tidak ke nasi.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah Andre yang mengukir senyuman ini mendapat pujian daripada peminat. Ada yang melihat Andre seperti wajah Farah dan tidak kurang juga yang mengatakan iras Amirul. Antara komen-komen mereka :

” Allah, handsome nya awk sayang. Comey, cute Mommy’s face this one. Besaq nnt musti handsome.. ” 

” Alolooo comeyynya dia. Cute sangat, pandainya senyum depan kamera. Smile andreomar, tokmi pun suka tgk andre.. ” 

” Handsome boy betul lah andre ni, comel je rambut sikat tepi. Muka daddy sangat ni, senyum macam mommy.. ” 

” Hi boyfriend, Dre is so cute. Macam muka ayah dia, Auntie is melting tengok Dre senyum.. Makin lama makin comel Andre.. ” 

” Too hensem lah Andre omar sweet maacm Mamanya. Aaa mata and that smile tuuu shomel. Lagi melting tengok senyum tu.. “

” Too cute sweety Andre omar, sweet macam Mama. Senyum tu alahai manisnya , very good boy la Andre.. “

” Cutenya Andre dengan mata lent1k dan senyum mengg0da sampai berker0t dahi tu. melting ter0k gini.. “

Semakin berub4h wajah Andre dan bertambah cute jadinya apabila Andre membuat gaya senyum begini. Hands0me boy sungguh Andre pasti sekacak papanya apabila dewasa nanti. Apa pun, semoga Andre membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Andre Omar, IG Farah Nabilah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..