” Cantik sungguh Anggun ni.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Sambutan Hari Lahir Anak Linda Hashim Dan Beego, Anggun Cassandra Yang Ke 5 Tahun. Wah, Cantik Dan Manis Seanggun Namanya !!

Pastinya ramai masih mengenali pasangan selebriti Linda Hashim dan Beego. Rasanya kedua mereka sudah lama tidak muncul di kaca televisyen sejak mendirikan rumahtangga. Perkahwinan mereka telah dikurniakan tiga orang cahaya mata.

Menerusi akaun Instagram Linda, beberapa gambar dan juga sebuah video telah dikongsikan ketika sambutan hari lahir anak keduanya bernama Anggun Cassandra. Anggun telah meng1njak ke usia 5 tahun pada 4 hari yang lalu. Wah, dah besar dah Anggun.

Sambutan yang diadakan hanya secara kecil-kecilan bersama keluarga tetap nampak meriah. Anggun mendapat dua buah kek iaitu kek yang bertemakan animasi fr0zen dan kek yang bertemakan kumpulan K-p0p popular Bl4ckpink.

Anggun yang memakain gaun berwarna hitam nampak begitu ceria dan pastinya kerana mendapat kek yang merupakan tema kegemarannya. Wajah Anggun yang manis seperti ibunya turut mencur1 perhatian ramai orang. Alahai, seperti seindah namanya, Anggun.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini dihuj4ni dengan ucapan hari lahir buat Anggun dan mendoakan yang baik-baik buatnya. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Happy birthday anggun. Selamat pjg usia Anggun.. cantik. Anggun 5 tahun dah anggun, lajunya anggun besar. so cute.. “

” Cantiknya Anggun Cassandra, happy birthday. Love you Anggun sayaaaang. Tu suara penyanyi erin_hashim ke? Kenal kan suara merdu ni. Kalah krisdayanti.. “

” Cantik sungguh Anggun ni… masyaAllah semoga menjadi anak solehah satu hari nanti… aminnn Happy 5th Birthday Anggun Sweetheart.. “

” Comelnya anggun happy birthday dear. Happy Birthday Anggun. Auntie Julie in Singapore hoping to see again.. Happy birthday Anggun cantik.. ” 

Dua lagi anak pasangan ini bernama  Jelita Clarissa dan Indah Camella. Linda kini sudah berhijab sepenuhnya sejak Ramadhan tahun lalu. Penampilan Linda kini bukan sahaja menggembirakan suaminya malah para peminat Linda yang suka melihat Linda kini lebih manis bertudung.

Rasanya masih belum terlambat untuk kami di Berita Kopak mengucapkan selamat hari lahir buat Anggun Cassandra. Semoga menjadi anak yang taat kepada ibubapa, anak yang solehah serta berjaya di dunia dan di akh1rat. Insyaaallah, Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Linda Beego

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..