“ I first met this amazing man 7 years ago today.. “ – Che Puan Sarimah Ibrahim

Che Puan Sarimah Muatnaik Gambar Bersama Suami Dan Anak Tersayang Sempena Ulang Tahun Perkahwinan. Alahai Sweetnya, Banyak Kenangan Indah Bersama !!

Antara nama yang sering menjadi sebutan dalam masyarakat Malaysia terutama di dalam kalangan peminat-peminatnya iaitu Che Puan Sarimah Ibrahim atau mesra di panggil Sarimah. Bukan sahaja cantik tetapi Che Puan Sarimah juga seorang wanita yang berpendidikan. Bintang kacukan Melayu-Irish ini pernah menerima kelayakan O-Levels dan A-Levels.

Telah mendirikan rumah tangga bersama pilihan hati iaitu Tunku Nadzimuddin Tunku Mudzaffar dan dikurniakan seorang cahaya mata. Baru-baru ini, Che Puan Sarimah telah memuatnaik perkongsian gambar terbaru yang memaparkan dirinya bersama suami dan anak yang tersayang.

Gambar tersebut dimuatnaik sempena ulang tahun perkahwinannya bersama suami. Perkongsian tersebut merupakan penghargaan dan imbas kembali detik pertemuan mereka berdua sejak tujuh tahun yang lalu sebelum mereka berdua sah dinikahkan sebagai pasangan suami isteri.

Menerusi perkongsian tersebut, kelihatan banyak gambar yang memaparkan beliau dengan suaminya Tunku Nadzimuddin semasa menerima kehadiran anak tersayang. Kebanyakan koleksi gambar yang dimuatnaik merupakan detik-detik yang sangat bermakna sepanjang kehidupan mereka berdua sebagai suami dan isteri.

Jom ikuti perkongsian gambar di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian Che Puan Sarimah ini telah mendapat banyak tanda suka. Rata-rata peminat tump4ng gembira di atas kebahagiaan rumah tangga Sarimah. Ramai juga peminat yang memberikan ucapan ‘selamat ulang tahun perkahwinan’ buat Sarimah dan suami. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Happy anniversary.. Amin… semoga bahagia… akak imah… my idol… Happy anniversary Sarimah and Jamie.. “

“ Alhamdulillah.. aamiin.. Love you both.. Aww so sweet.. Aaminn moga bahagia bersama keluarga hingga ke Jannah.. “

“ Happy anny guys.. To many more happy and healthy years together.. Happy Anniversary to you both.. blessed Day and same as my 1st grandson Fateh.. “

“ Happy anniversary Semoga kekal bhgia till Jannah.. Happy meeting anniversary you two.. Didoakan semoga jodoh kekal hingga ke jannah.. Allahumma Aamiin.. “

“ Yea.. jodoh tak kemana right.. Happy meeting anniversary.. Awww beautiful love story .. to many more beautiful moments.. “

“ May you both be blessed always.. So happy to see ur Family CP.. Moga keluarga sentiasa Sakinah Mawaddah waRahmah.. “

“ Owh how lovely.. Semoga bahgia hgga keJannah CP Sarimah n hubby.. Aamiin.. Yup that was the time.. U.. And Rod in mix.. Fm morning show.. “

Pastinya Che Puan Sarimah sangat bahagia dan bersyukur dikurniakan seorang suami yang begitu penyayang. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan ‘selamat ulang tahun perkahwinan’ buat Che Puan Sarimah dan suami dan mengharapkan semoga ik4tan perkahwinan Che Puan Sarimah dan suami sentiasa bahagia dan berkekalan hingga ke Jannah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG sarimahibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..