” Yang last tu lawak, Amirul dah malas layan, haha.. ” – Netizen

Video Ain Edruce Bergambar Bersama Suaminya Buat Ramai Terhibur. Sempat Lagi Ain Menyak4t Suami Dia, Nasib Baik Amirul Tak T0lak Ain Masuk Kolam. Kelakar Lah Ain !! 

Baru-baru ini pelakon dan pengacara, Ain Edruce telah berkongsi berita gembira bahawa dia kini sedang hamil anak pertama. Usia kandungan Ain dikatakan telah pun memasuki empat bulan. Perkongsian berita tersebut dikongsikan oleh Ain menerusi saluran channel Youtubenya.

Ramai rakan-rakan artis serta peminat-peminat Ain turut tidak ketinggalan memberikan ucapan tahniah buat pasangan ini di akaun Instagram. Malah setelah ramai ketahui Ain kini sedang berbadan dua, ada sahaja perkongsian tentang dirinya di laman media sosial menjadi perhatian ramai.

Ain yang memiliki sikap yang kelakar ini ada sahaja perkongsian video dirinya menghiburkan hati orang ramai. Malah suaminya sendiri juga menjadi mangs4 dia menyak4t. Tapi beruntung Ain dapat suami seperti Amriul yang sering melayan akan sikap g1la-g1lanya itu.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram inaijari telah berkongsi satu video yang memaparkan aksi Ain bersama suaminya sedang bergambar. Seperti biasa, Ain turut mengambil kesempatan untuk menyak4t suaminya itu apabila disuruh untuk menc1um dirinya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Tinjauan di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat pasangan ini, lebih-lebih lagi melihat reaksi suami Ain saat disuruh menc1um isterinya itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Nasib kau Ain, Amirul tak tolak ke kolam, hahaha, muka Ain bila Amirul c1um tu kelakar, lagi kelakar tengok muka Amirul kena paks4, hahaha.. “

” Yang last tu lawak, Amirul dah malas layan, hehehe, tapi sweet jer pasangan ini, jns suami Aini dia tak berapa suka tunjuk sikap romantik dia tu.. “

” Suami Ain ni bagus betul, layan jer perangai sewel bini dia, hahaha, semoga bahagia, tak sabar nak tengok baby diaorang ni.. “

” Comel baby bump Ain, baru 4 bulan dah besar perut, kelakar betul tengok pasangan ni saling menyak4t, sweet.. “

” Amirul selalu jadi mangs4 Ain lah, ada ja ha nk ken4kan Amirul, nasb lah Amirul ni jns sabar, hahahahaa.. “

” Suami jenis redha ja, muka tu memang kelakar, pasrah ja bila isteri suruh buat apa pun, smga kalian kekal bahagia.. “

” Ain ni makin berseri muka dia, seri ibu mengandung, take care Ain, jangan nak4l-nak4l tau, cian husbnd, hahaha.. “

Ain ni kalau tak kelakar memang tak sah, ada sahaja nak ken4kan Amirul. Apa-apa pun, memang sweet pasangan bakal jadi mommy dan daddy ni. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga kalian sentiasa bahagia kekal hingga ke jannah. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Ain Edruce

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..