” Tangan dia tu gentel telinga Dre aku perhati je, comel.. ” – Netizen

Video Anak Nora Danish, Neqayl M4lu-M4lu Beri Ucapan Hari Lahir Untuk Abangnya, Nedrin. Alahai Bijak Ney Ney Namun Gaya Tangan Tu Lucu Betul. Adik Gentel, Abang Layankan Je. Sweet Sangat Dua Beradik Ni !!

Pelakon wanita popular ini sangat sinonim dengan nama Puteri. Siapa lagi jika bukan Nora Danish yang cantik dan rupawan. Memiliki rupa paras yang jelita, Nora Danish antara pelakon wanita kesayangan ramai. Nora merupakan isteri kepada Nedim Nazri dan sudahpun bergelar ibu kepada 2 orang cahayamata.

Meninjau akaun Instagram Nora Danish, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat anaknya, Neqayl bersama Nedim dan Nedrin. Hari ini yang merupakan hari ulangtahun ke 9 untuk Nedrin atau dipanggil Dre. Mungkin ada yang tidak mengetahui, Dre adalah anak Nedim menerusi perkahwinan terdahulunya.

Dalam video pendek ini, Ney Ney yang dipel0k Nedim mengucapkan happy birthday kepada Dre sambil tangannya menggentel telinga Dre. Ney Ney sememangnya petah bercakap dalam bahasa Inggeris dan setiap kali gelagatnya dikongsikan pasti menjadi tumpuan peminat.

Jika anda pengikut setia Nora, pastinya sering melihat gambar Nora bersama Dre, Ney Ney dan Rayqal. Nora dilihat ibu yang penyayang dan tidak membezakan kasih sayang antara anak-anaknya ini. Malahan ketiga-tiga beradik ini juga sangat akrab hubungannya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Ney Ney memberi ucapan hari lahir untuk abangnya itu menarik perhatian kerana gaya spontannya itu. Alahai Ney Ney sempat lagi gentel cuping telinga abang. Antara komen-komen mereka :

” Mcm seks4 nak wish tu Ney Ney, apa tu ram4s telinga abang dre.. Comel sangat Ney Ney, happy birthday Dre.. “

” Hahaha dia wish sambil pegang telinga abg dre, so cute. comell nye neyney dredreee alsooo shooo cuteeeeee.. “

” Pandainyaaa Ney Ney, ger4m tengok abang dre.. M0ntelnya dre dre ni.. Malu2 adik nk wish abg.. “

” Haha muka dia mcm ” enuffff laaa kene hafal scriptt mommyyyy.. auwwww so sweet.. adik suka main tinge abang ye alololo comey je.. “

” Why so cuteeee syg. Happy birthday dre dre.. happy birthday boy. semoga menjadi seorg anak yg berjaya dunia & akhirat.. “

” Comel mengentel telinga. hahhah.. Abg dia pon syok je Adik dok main2 telinga dia.. so sweet la both of u.. “

” Alahaiii syggggg cutenya baby Ney Ney & abg Dre Dre. So sweet Ney wish BD kat abg.. Tangan dia tu gentel telinge dre aku prihati je, comel je hahahah. Happy birthday dre dre.. “

Alahai comel sangat gaya Ney Ney gentel telinga abang Dre tu. Muka m4lu-m4lu sampai sorok muka pada daddy, memang ger4m tengok gaya Ney Ney itu. Apa pun, selamat ulangtahun kelahiran Dre dan semoga Dre sentiasa dilindungi Allah dan jadi anak yang soleh untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nora Danish

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..