” Muka doktor ada iras Fazura, macam adik beradik, senyum tu sama.. ” – Netizen

Fattah Amin Dan Fazura Kongsi Gambar Bersama Doktor Yang Menyambut Anak Mereka, Fatima. Namun Ramai Yang Perasan Akan Wajah Doktor Tersebut Seiras Dengan Fazura.  Yelah, Serupa !!

Perkahwinan selama lebih kurang tiga tahun, akhirnya pasangan selebriti popular,  Fattah Amin dan Fazura kini tidak lagi berdua. Pada tarikh 2 Oktober 2020, pasangan bahagia ini menerima kehadiran anak sulung mereka, seorang bayi perempuan.

Selepas  Fazura bersalin, ramai yang tidak sabar untuk melihat wajah anak sulungnya itu. Setelah tujuh hari, barulah Fazura menunjukkan sedikit wajah anaknya itu di satu laman IG fattzuralovelife. Fazura turut mended4hkan bahawa nama anaknya yang telah dipilih bersama Fattah Amin ialah Fatima.

Hingga kini, Fazura mahupun Fattah tidak lagi bersedia untuk berkongsi sepenuhnya wajah anak mereka itu buat tontonan ramai buatkan ramai yang ternanti-nanti untuk melihat wajah puteri sulung pasangan ini yang pasti memiliki wajah yang comel meskipun hanya dapat melihatnya secara sipi-sipi sahaja.

Terbaru, pasangan ini telah berkongsi gambar dan cerita mengenai doktor yang telah menyambut kelahiran anak mereka. Kisah ini dikongsikan oleh mereka menerusi akaun Instagram fattzuralovelife turut mendapat perhatian daripada warga netizen.

Iktui perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar dan video seterusnya.. )

Tinjauan di ruangan komen, ramai yang memuji wajah manis doktor tersebut dan dikatakan wajahnya begitu mirip seperti Fazura. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Woww, doktor pun cantik, tengok sekali pandang ada muka Fazura lah.. Macam adik beradik pun ada ni.. “

” Betul ada juga dengar cakap doktr ni memang sangat-sangat baik, kalau s4kit pun rasa macm kurang skit sbb cara dia layn tu memang terbaik.. “

” Muka ada iras Fazura lah, cara senyum, cara gelak nampak gigi tu, ni kalau orang tak tahu, orag ckp mak Fazura ni.. “

” Muka doktor mcm muka mommy Fatima lah, alahai tak sabar nk tengok baby Fatima, bila lah boleh tengok.. “

” Pas bersalin pun cantik Fazura ni, memang cantik asli betul. Eh mcm sama jer muka dokt0r dngn Faz.. “

” Muka doktor ada iras Fazra, macam adik beradik, senyum tu sama.. Betul lah, kita kan ada 7 orang muka yang sama kat dunia ni.. “

” Rasa2 Doc nii mcm adik beradik je dgn Fazura kn..Sama2 cntik.. Serupa.. Suka tengok video yang diaorang makn tu.. “

Memang kalau sekali pandang tu betul lah sama iras dengan Fazura. Alhamdulillah beruntung Fazura dapat perkhidmatan yang terbaik daripada doktor ni. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Fazura dan baby Fatima sekarang dalam keadaan sihat sentiasa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fattzuralovelife

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..