” Macam nampak sesuatu lah.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Bersama Suami, Penampilan Terkini Tasha Shilla Jadi Tumpuan Peminat. Amboi Taj4m Betul Mata Tu Yer !!

Sejak pelakon Tasha Shilla mendirikan rumah tangga, dirinya sering menjadi bualan kerana ramai yang memuji penampilannya kini semakin sopan dan manis. Ada sahaja gambar yang dikongsikan oleh Tasha dibanjiri komen pujian para netizen.

Tasha mendirikan rumah tangga bersama jejaka pilihan hatinya iaitu Muhammad Atiq Idris pada bulan Februari lalu. Sebelum itu, Tasha dan Atiq telah mengik4t tali pertunangan setelah dua bulan berkenalan dan mengenali antara satu sama lain secara rapat.

Malah setelah mendirikan rumah tangga, Tasha dilihat banyak memberikan perhatiannya dalam menguruskan rumah tangga yang baru dibinanya. Bagi peminat yang mengikuti perkembangan Tasha di laman media sosial pasti perasan bahawa Tasha dan suaminya ini memiliki wajah seiras.

Terbaru hasil tinjauan di akaun Instagram Tasha telah berkongsi gambar terbarunya bersama suaminya. Mereka kelihatan memakai pakaian berwarna sedondon iaitu biru gelap. Melihat gambar pasangan ini begitu ceria dan semestinya mereka begitu bahagia bersama.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai warga netizen memuji akan kecantikan Tasha yang kini tampil berseri setelah mendirikan rumah tangga dan ada yang  turut perasan akan perubahan fizikal Tasha. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Lepas kawin ni suka tengok cara pakaian semakin sopan lah Tasha ni, manis jer muka, mesti makin bahagia kan.. “

” Suka tengok pasangan ini, muka seiras, orang cakap jodoh kekal,  semoga Tasha dan suami sentiasa bahagia bersama.. “

” Amboi berserinya wajah, macm tengah berbadan dua jer, tengok baju tu macm dah nampak perut lah.. “

” Cantik, seri mengandung ke akak Tasha, mcm ada ‘baby bump’ tu. Kalau betul, take care akak, tahniah diucapkan.. “

” Macm nampak sesuatu lah perut tu, ada good news ke yang bakal diumumkan…. Semoga dipermudhkan dan stiasa sihat.. “

” Cantik lah, kalau dari sebelum kahwin sopan mcm ni, mest ramai yang puji. Alhamdulillah sikit demi sikit perubahan tu.. “

” Aipp mcm nampk husbnd  Tasha berisi sikit lah, senang hati ke, tengok perut Tasha pun lain jer. Ada sesuatu yg gembira ke.. “

Taj4m betul mata warga netizen ni, namum pertanyaan tersebut tidak mendapat respon daripada Tasha. Andai hal tersebut adalah benar, tahniah diucapkan. Apa-apa pun, kita nantikan pengumuman daripada tuan badan sendiri yer. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Tasha dan suami sentiasa bahagia bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tasha Shilla

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..