” Amboi anak Emma b0tak pun comel lah.. ” – Netizen

Emma Maembong Kongsi Gambar Dirinya Yang Masih Berpant4ng, Namun Wajah Anak Kecilnya Cur1 Perhatian Ramai Peminat.

Umum mengetahui bahawa Emma Maembong dan suami dah pun selamat menerima kedatangan ahli ketiga untuk keluarga mereka iaitu anak sulung  pada tarih 8 November yang lalu di sebuah pusat perubatan swasta. Namun perkongsian tersebut diumumkan setelah seminggu Emma melahirkan anaknya.

Kehadiran cahaya mata pasangan ini  disahkan oleh suami Emma iaitu Shazli Azhar setelah pertama kali memuatnaik wajah anaknya di laman media sosial. Dengan perkongsian tersebut, akaun Isntagram Emma dan suaminya telah dib4njiri ucapan tahniah daripada para peminat dan rakan-rakan artis.

Hingga kini, ramai yang teruja dan tidak sabar untuk melihat lebih banyak gambar baby baru Emma Maembong itu. Namun jika dilihat gambar awal kelahiran anak Emma, memang si kecil ini kelihatan comel dan kulitnya putih gebu seperti kedua ibu bapanya.

Hasil tinjuan di akaun Instagram Emma, telah berkongsi satu gambar dirinya kini yang sedang berpant4ng. Gambar tersebut turut dilihat Emma sedang memangku anak kecilnya yang sedang nyenyak tidur. Kapsyen Emma dikongsikan umum adalah kini dia begitu bahagia.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang mengucapkan tahniah kepada Emma dan memuji kecomelan anak Emma meskipun wajahnya hanya dapat dilihat pada bahagia posisi tepi sahaja. Antara komen-komen tersebut  adalah :

” Alhamdulillah.. Emma dh jd sorang ibu yg penyayang, sbelum ni Emma sgt suka melayan ank2 buah dia.. Nmpk sgt sifat keibuan pd ank2 buah nya.. “

” Cuteenyahh babyy Emaaa walaupun boleh tengok tepi jer, hehe nanti tlg kongsi banyak-banyak gambar baby.. “

” Alahai comel betul dua beran4k ni, ni lah saat paling best tau, sbb dapat bau baby, kalau boleh tu nak jer pel0k selalu.. “

” Selamat berpant4ng Emma, muka cun jer, siap ikat rambut tinggi. Baby nama apa, bila nk umum, hehe.. “

” Comelnya si kecil tu, membesar dengan sihat yer, tengok pipi pun temb4m, mst minum susu kuat ni.. “

” Nampk mata tu tak cukup tidur lah Emma, apa-apa pun ,tahniah kerana dah bergelar ibu, take care Emma.. “

” Alhamduliilah, selamat berpant4ng Emma..  Amboi anak Emma b0tak pun comel lah dapat tengok skit pun.. “

Alahai comelnya, nampak dah m0ntel anak Emma ni, makin comel. Tahniah Emma, apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan tahniah kepada Emma dengan kehadiran cahaya mata pertamanya dan berharap semoga Emma dan anaknya sentiasa dalam keadaan sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Emma Maembong

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..