” No more mushroom hair, Zayne charming boy.. ” – Netizen

Mat Dan Kongsi Wajah Terkini Anaknya, Zayne Dengan Imej Yang Baru. Wah Semakin Hands0me Zayne Dengan Style Baru Ni, Nampak Big Boy Sangat !! 

Jejaka kacak berasal dari United Kingdom ini antara nama yang terkenal di Malaysia. Mat Dan yang kini bergelar Duta Pelancongan Negeri Terengganu sememangnya petah berbicara dalam dialek Terengganu dan mempunyai ketrampilan yang kemas dan menarik.

Mat Dan yang menikahi Nadifa Adnan kini sudahpun dikurniakan dua orang cahayamata. Baru sahaja beberapa minggu lalu, Mat Dan mengkhabarkan berita kelahiran cahayamata keduanya yang juga seorang bayi lelaki. Anak sulungnya, Zayne juga amat dikenali wajahnya oleh peminat Mat Dan.

Meninjau akaun Instagram Mat Dan, telah dikongsikan sekeping gambar terkini Zayne bersama Mat Dan yang sudah berimej baru. Jika sebelum ini Zayne memiliki potongan rambut yang panjang namun kali ini Mat Dan mengubah style Zayne.

Tampil dengan imej rambut pendek dan kemas, wajah si kecil ini nampak berbeza. Lebih menyerlahkan wajah tampan yang diwarisi daripada bapanya ini, Zayne semakin pandai men1ru gaya Mat Dan posing. Sememangnya Zayne sudah beberapa kali menjadi model dan mengikuti sesi photosho0t bersama Mat Dan.

Jom baca perkongsian di bawah :

Imej baru Zayne ini mencur1 perhatian dan dipuji peminat. Rambut dulu membuatkan Zayne nampak comel, namun rambut terkini sudah nampak semakin handsome. Antara komen-komen peminat :

” MashaAllah Zayne, mesti la handsome. More over, Daddy. There’s a new kid on the bl0ck who has the handsome sorted.. “

” Zayn Charming Boy, william malaysia sgt ni . Ensem nya Zayne, daddy pun handsome jugak.. Pandai sangat posing ikut daddy.. “

” Pergghh lawa la Zayne, makin smart jetak Zayne style gini. Kalahlah daddy lepas ni, Zayne lagi manis dari daddy.. “

” No more mushroom hair, handsome boy la Zayne. Comey sokmo Zayne tak pernah tak comey.. Zayne look like a BIG BROTHER.. “

” Halah3 Zayne.. hensemnya. Nape comel sangat Zayne, buat ger4m tengok muka senyum tu. Melting sungguh.. “

” Hi Zayne, your looks exactly like your grandad. Like father like son, makin handsome Zayne. take care zayne.. “

” Makin handsome anak mat saleh ni. Handsome sgt Mr zayne anok mat dan.. like father like son.. anak mat saleh yang comel sangat.. “

Sudah ‘naik taraf’ menjadi abang, gayapun berubah Zayne yang comel ini. Nampak ketampanannya dan pastinya meningkat dewasa nanti semakin terserlah wajah mat salehnya itu. Apa pun, semoga Zayne membesar dengan sihat selalu dan menjadi abang yang penyayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mat Dan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..