” Kalau aku jadi Shuib dah menjer1t dah, haha.. ” – Netizen

Video Siti Sarah Raissuddin Menyakat Shuib Sepahtu Yang Baru Pulang Ke Rumah. Muka Penat Pun Melayan Je Shuib Ni. Part Yang Rumah Saya Mana Tu Kelakar Betul !! 

Gurau senda sememangnya digalakkan dalam sesebuah rumahtangga supaya hubungan sentiasa ceria di samping menguatkan lagi kasih sayang. Ketawa terapi jiwa yang terbaik dan boleh membuatkan segala masalah dapat dilupakan seketika apatah lagi dengan insan tersayang.

Pasangan Shuib Sepahtu dan Siti Sarah Raissuddin antara pasangan yang sering kelihatan gembira dan romantis bersama. Walaupun sudah mempunyai 3 orang anak, pasangan ini masih seperti pasangan bercinta dan suka menyakat antara satu sama lain.

Meninjau akaun Instagram Siti Sarah Raissuddin, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Sarah menyakat Shuib yang baru pulang ke rumah. Shuib yang berdiri di luar pintu sambil menekan loceng dibalas Sarah dengan pertanyaan yang mencuit hati.

Sarah yang bertanya Shuib dirinya siapa dibalas Shuib dengan jenakanya yang menghiburkan. Alahai sampai Uwais pun terjebak berkompl0t dengan Sarah menyakat Shuib. Niat Sarah cuma untuk menceriakan Shuib dan Shuib ternyata suami yang boleh diajak bergurau.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Sarah menceriakan Shuib ini menarik perhatian peminat. Alahai ada isteri kelakar seperti Sarah dan suami yang melayan seperti Shuib memang kec0h jadinya. Antara komen-komen peminat :

” Hahahahhaah Suke dua-dua ni tau, comel je. sabar je syuib melayan perangai si Sarah ni ekkk… moga berbahagia selalu.. “

” Ishhh walaupun suami saya jenis penyabar tapi balik kerja duk buat mcm nie memang mengam0k jugak la haha.. “

” If my hubby i buat macam ni siap lah i…. Konpom i yang kena balik. Gelak suka sungguhh wahaha… Siapa suruh tak bagi pantun.. “

” Gurau senda membawa bahagia…. haaa gituuuu. Cam comei je, suka tengok. So sweet dengan anakpun join sekaki kenakan ayah.. “

” Eh, dia boleh bergurau plak hahahaha, pec4h. kalo aku jd shuib dah menjer1t dah. Bukak laaa pintu ni.. “

” Ko kac4u dia lst last dia yg WIN. lucu laaaa korang dua ni. Kalau aku buat lagu ni, saje kena mar4h sebab pen4t.. “

” Untungnya . klau orang lain dh pec4h pintu. Mukea penat pn sngop lyn prgai bini lgi. Comel je korang.. “

” Apa comel je perangai, suka tengok Hahaha.. Gurauan suami isteri.. Comell, kelakar tau. Krem perut aku gelak.. “

” Nasibbb, tak baling botol air tuuu. saborrr jerr layan, happy familyyy. happening la hangpa ni, lagi sweet bahagia hari-hari.. “

Comel sangat cara Sarah menyakat Shuib ni, bergelak ketawa bersama menyerikan lagi rumahtangga mereka. Apa pun, semoga Shuib selalu jadi suami dan ketua keluarga yang terbaik untuk keluarga kecilnya ini dan sentiasa gembia bersama, Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Siti Sarah Raissuddin 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..