” Tak sabar sangat nak bercakap tu, comel sangat.. ” – Netizen

Video Anak Fasha Sandha, Aisha Amaira Buat Mim1k Muka Apabila Diajak ‘Berbual’ Buat Peminat Ger4m. Alahai, Part Pipi Tu M0ntel Sangat !!

Setiap bayi yang dilahirkan di dunia ini sememangnya sangat comel. Tambahan pula jika bayi tersebut merupakan anak kepada selebriti terkenal, pastinya menjadi perhatian di media sosial. Antaranya ialah anak pasangan selebriti Fasha Sandha dan Aidil Aziz.

Baru sahaja beberapa bulan dilahirkan, anak ketiga Fasha Sandha ini selalu menjadi perhatian dalam kalangan netizen. Aisha Amaira baru sahaja berusia dua bulan lebih namun akaun Instagram Fasha semakin bertambah pengikut selepas Aisha dilahirkan.

Berkulit cerah seperti ibu dan bapanya, wajah Aisha dilihat begitu mirip bapanya dan ada juga menyatakan mirip seperti ibu Aidil. Sejak adanya Aisha, boleh dikatakan hampir setiap hari Aidil berkongsi video dan gambar anaknya itu di akaun Instagram miliknya.

Antara entri yang dikongsi oleh Aidil ialah video Aisha sedang diajak ‘berbual’ olehnya. Aisha kini sudah pandai mengeluarkan bunyi dan memberi respon apabila sesiapa sahaja bercakap dengannya. Namun kali ini Aisha dilihat tidak mempunyai m00d.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

Aisha takde mood nak borak sebab nak susu😁

A post shared by Aidil Aziz. (@itsaidilaziz) on

Video yang berdurasi beberapa saat ini telah meraih pelbagai komen daripada para netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Comel nyaaa baik sangat dia tu ger4mnya kt dia. Aidil.. Dah x nampak leher Aisha tu. Chomel mcm mama nya.. “

Byk muka abi dia yer… Tp manis mcm mummy dia, Ya Allah sat ja tgk temb4m dah.. Nape comey sngat ni aisha… Teringt kat bby sy.. rindu sgt padanya.. “

” Comel betul Aisha.. bulat.. tembam pipinya.. muka abah.. Aduhhh pipi tu ger4mmmm. Nk cub1t sikit leh tak, hihihi.. “

” Muka mmg mix sungguh no ( mak + pak ) . Tak sabar sgt nak bercakap tu.. pipi bamb4mnya lahaiii comel .. comel sangat pipi pau tu.. “

” Aisha takde mood sbb nk susu pun tetap comel tauu  , bamb4m dah diaa . Besar dengan sihatt okk, Dah m0ntel dan comei Aisya ni.. “

” Assamulaikum aisha, comelnya kamu, moga mbesar dgn sht.. Waduh2 comel nyo baby ger4m lah . Mata dia sebijik papa dia.. “

” Assamulaikum aisha, comelnya kamu, moga membesar dengan sihat.. Dak kecik sepet yng comel sngt2.. alolo budak bulat.. “

Alahai, mestilah Aisha tiada m00d untuk ‘berbual’ kerana sedang lapar. Tetapi Aisha tiada m00d pun tetap comel dan pastinya ramai yang ger4m melihatnya. Semoga Aisha Amaira membesar menjadi anak yang solehah dan membanggakan kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aidil Aziz, Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..