” Semua rupanya krik krik masa scene ni, m4luuuu.. ” – Nad Zainal

Nad Zainal Kongsi Kisah Lucu Semasa Di Set Penggambaran Takdir Yang Tertulis. Alamak Nad, Kenapa Sampai Macam Tu, Kelakar Lah Nad !!

Kehebatan lakonan Nad Zainal tidak dapat dinafikan lagi dan Nad salah seorang pelakon yang dilabel pelakon berbakat oleh peminat. Berbagai watak pernah dilakonkan oleh figura cantik ini dan yang terbaru dan sedang ditayangkan di kaca TV adalah drama Hati Yang Tersak1ti.

Membawakan watak Mona, Nad bergandingan bersama aktor Remy Ishak dan aktress tinggi lampai Mimi Lana. Drama ini menjadi sebutan penonton dan setiap hari ada sahaja babak yang membuatkan penonton ‘sak1t hati’ dan ‘mar4h’ dengan plot dan adegan di dalam drama ini.

Meninjau akaun Instagram Nad Zainal, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Nad ketika di set penggambaran drama Takdir Yang Tertulis. Dalam video ini, Nad dilihat menjiwai wataknya dan menang1s sambil memar4hi diri sendiri.

Namun apa yang mencuit hati, Nad sebenarnya tersil4p dialog dan tersebut nama Mona padahal wataknya bernama Juwita. Patutlah seluruh produksi dan pengarah semuanya diam semasa Nad berdialog rupanya tersal4h drama. Alahai Nad, memang kelakar ler Nad. Kuat sungguh pen4ngan ‘Mona’ ini.

Jom tonton video di bawah :

Cerita Nad ini menarik perhatian peminat dan ramai yang menyangka ianya babak dalam drama Hati Yang Tersakit1. Pasti Nad m4lu betul dan ayat ” M4lu set4n’ nya itu sahaja cukup membuatkan peminat tergelak sama. Antara komen-komen peminat :

” Jangan terbawak sgt em0si mona tu masuk dlm drama ni. Ger4m je dengar hahaha. Sebati sungguh Mona dalam diri tu Nad hehe.. “

” Pen4t nang1s str3ss 4,5 kali cenniiiii… Shian bby girl dlm peyut tuuu. Rupanya mommy salah dialog daa, hahaha.. “

” Serius aku igt bud4k tu ank mona bila besar.. rupanya ank citer lain haha.. Oh Mona sad1s betul bila salah watak ni hahaha.. “

” Dorg nak tegur pun mesti serba salah kan. Sbb tgk ‘roh’ dh masuk tu. dah am0k sgt dh tu tapi slek silap nama pulak hahaha, terbaik lah Nad.. “

” Hahaha itulah kauuuu….. aku igtkan mona dh tersedar dri mmpi laki dia sk4ndal ngn org lain.. “

” Director pun mesti gelak dalam diam… mona hahha.. masing masing blur skjp hahahhaa.. Tengok la juweta pun hangin dengan keb0d0han mona. sampai sini mona mh4ntui.. “

” Punya beriya in the mood tetiba salah sebut nama. Kelakor la sis hahaha. Sabo jelah Mona weiii.. “

” Pen4t nang1s salah nama pulak. Okaee dua2 drama mmg tk klakar tpi ini post sgt klakar. Berlakon dah jiwa2 terp4ksa NG sbb salah nama watak. Tr4g1s sungguh.. “

Terkesan sungguh Nad dengan watak Mona, memang tersak1ti betul sampai tersasul ke set drama lain hehe. Apa pun, Nad tetap hebat dan terbaik dalam semua drama lakonannya. Semoga Nad sentiasa success dan perjalanan seni Nad berjalan lancar selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nad Zainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..