“ Macam patung dah, comel sangat. Boleh percaya ke ‘ok’ awak tu Alisa.. “ – Netizen

Video Alisa Aisyah Cakap ‘Ok’ Bila Mummy, Hanis Zalikha Cakap D0n’t Touch Buat Peminat Ger4m. Tengok Reaksi Muka Pun Comel, Alahai Pandainya Alisa !!

Populariti Alisa Aisyah sebagai seorang anak selebriti terkenal Hairul Azreen dan Hanis Zalikha di Malaysia sememangnya mendapat perhatian daripada peminat semenjak kecil lagi. Sejak lahir, selain abangya iaitu Yusuf Iskandar, Alisa juga sering mendapat perhatian dalam kalangan peminat terutama bila melihat gelagatnya yang comel dalam aktiviti mereka seharian.

Selalunya gambar-gambar dan video akan dikongsikan di ruangan Instagramnya ataupun Instagram mummy dan daddy Alisa. Setiap kali gambar dan video yang dikongsikan akan mendapat tanda likes yang banyak sambil terhibur melihat keletah Alisa yang comel.

Sebelum ini tul4r video Alisa yang menunjukkan dia bersama daddy serta Bujibu bermain roller coaster di rumah sehingga memaparkan gelagat Alisa yang lucu bila dia menjer1t memanggil Hanis sambil menyebut ‘help’. Terbaru satu perkongsian video dari akaun Instagram Alisa sendiri yang menunjukkan telatah bersahajanya yang comel apabila dia menjawab ‘ok’ kepada permintaan Hanis.

Cepat masa berlalu, sekejap sahaja rasa Alisa sudah besar, raut wajah yang comel persis anak patung serta gigi pun sudah semakin bertambah. Jika dilihat melalui perkongsian itu, Alisa kini sudah pandai menurut dan mengikuti permintaan mummy serta memberi resp0nse.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

Sekejap je okay tu. Japgi cabut kan 🤪

A post shared by Alisa Aisyah Hairul Azreen (@thealisaaisyah) on

Pada sesiapa yang mengikuti perkembangan Alisa sejak bayi pastinya perasan Alisa kini sudah boleh menyebut beberapa perkataan yang baru selain perkataan biasa yang diucapkannya seperti ‘help’, ‘tadaa’, ‘mummy’ dan banyak lagi. Rata-rata antara peminat dan pengikut Alisa akan memuji setiap gambar dan video yang dikongsikan. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Alooo comelnya dia.. Cakap okay pun cute.. G1git kangg.. Boleh caye ke ok tu.. Gigi dh byk dah.. Biaso dia tu.. Sama mcm anak saya.. Kejap tak sampai 5 min terus bu4ng.. ”

“ Kenapa lamb4t keluar video.. Kita tunggu hari2 video awak.. Mata cantiikk bud4k comel.. Eeee sekejap jee rasa awak dah besharrrr.. ”

“ Yess dpt komenn lgii sblom comment has been lim1ted on this post.. Btw Alisa kekalkan kecomelan anda.. Comelnya jawab okayyyyy tu Alisa ”

“ Too many words dah dia selain tadaaa.. Sama dgn my daughter.. Kejaaaaap je.. Boleh caye ke ok awk tu Aliasa.. Mcm patung taw dak kecikk ni.. Comel sgt.. ”

“ Alisa ik4t rambut.. Nanfi mata tak luk4 kena rambut.. Dan bertambah comel. Jangan cab0t tau.. Laffyouuuu.. Cantikknyaaa hairr diaa.. ”

“ Alololo comey.. G4ng la dgn anak cumil i.. Kejap je.. Pastu tar1k.. Alololo comey.. Ok dia tuuu.. Buat org cairrr laa.. Eeee comelnya.. ”

“ Kene ik4t dgan getah plastik yg berwarna.. Baru dia tk cab0t.. Confident nya ok tuuuu.. Lahaii muka keknis sangatt.. Ok lah sangat kan alisa.. ”

Alahai Alisa manis sungguh wajahnya bersama matanya yang bulat dan kulit putih mulus kemerah-merahan. Apa-apa pun kami di Berita Kopak sentiasa mengharapkan yang terbaik buat Alisa dan keluarga. Semoga Alisa menjadi seorang anak yang sentiasa berbakti kepada kedua orang tua dan disenangi oleh setiap insan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG thealisaaisyah, haniszalikha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..