” Pec4h perut tergelak. Gar4ngnya Maryam.. ” – Netizen

Video Ryzal Menyak4t Isterinya, Maryam You Narae Buat Ramai Terhibur. Ad0i Sekali Maryam Ger4m, Tak Pasal-Pasal Ryzal Kena ‘Hemp0k’. Kelakar Sungguh Pasangan Durian Kimchi Ni !!

Pasangan dari Korea Selatan dan Malaysia iaitu Maryam You Narae dan Nik Muhammad Ryzal semakin dikenali ramai. Pasangan ini sering menghiburkan ramai orang dengan video-video mereka yang sangat menghiburkan dan mencuit hati.

Pada masa ini, pasangan ini berada di Malaysia. Mereka sudah hampir sebulan berada di sini. Walaupun begitu, pasangan ini tetap memuatnaik video-video yang menghiburkan di akaun Instagram. Antara video terbaru mereka ialah video Ryzal yang sengaja mengus1k Maryam.

Maryam mengajak Ryzal membuat bentuk love dengan meletakkan tangan di atas kepala. Namun Ryzal sengaja tidak mahu mengikut arahan Maryam dengan membuat gaya-gaya yang sebaliknya. Maryam bagaimanapun tetap sabar dengan tind4kan Ryzal.

Setelah beberapa kali memberi arahan namun Ryzal tetap tidak membuatnya dengan betul, mungkin kerana ger4m akhirnya Maryam membuat sesuatu yang tidak dijangkakan. Maryam telah ‘menghemp0k’ bantal kepada Ryzal kerana tidak sabar dengan apa yang dilakukan Ryzal.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat pasangan ini membuatkan ramai orang terhibur dengan kebanyakan memberi emoji ketawa. Ada yang menyatakan Maryam terlalu gar4ng. Antara komen-komen yang diberikan :

” Gar4ng nya Maryam , sengaja dia buat tak faham tu.. “

” Ada je nk bt maryam hangin… Tak sesudah menyak4t kuat.. “

” Pec4h perut tergelak.. “

” Both of you so sweet even macam gad0h2 manja selalu. Hehehe.. “

” Padan muka hahahahahhhaha.. Terhibur lepas mkn.. 

” Hahahhaha hahhahaa rizal buat masalah.. “

” Kuat mengus1k ekkk , hahahaamik skali sm4sh .. “

Ad0i sekali kena hent4m la pula. Untuk makluman, Ryzal sememangnya suka mengus1k isterinya dalam kebanyakan video yang dikongsikan. Memang terhibur menonton gelagat pasangan ini. Semoga Maryam dan Ryzal sentiasa bahagia dan jodoh mereka berkekalan hingga ke jannah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maryam You Narae

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..